De volgende morgen was ik al wakker om 8 uur. Ik douchte me snel en de roomservice kwam langs met het ontbijt.
'Wakker worden lieve schat.' zei ik en gaf hem een kusje.
'Goedemorgen, en ontbijt op bed.' zei hij.
'Alleen vandaag.' zei ik.
'Wanneer moeten we weg?' vroeg hij.
'Om half 10 begint het, we moeten 5 minuutjes rijden en het is nu half 9.' zei ik.
'Lekker ontbijtje, lekker douchke en dan vertrekken.' zei hij en we begonnen te eten, na 10 min ging Louis naar de badkamer. Ik wist dat ik niet mocht van Louis maar ik deed het toch. Ik nam mijn gsm en belde Harry maar er nam niemand op.
'Ik ben klaar.' zei Louis na een kwartiertje.
'Ok, ik ga juist mijn fototoestel halen.' zei ik en ging naar de woonkamer. Toen ik terug in de slaapkamer kwam stond Louis al te wachten.
'Wat is er?' vroeg ik.
'Je hebt Harry gebeld.' zei hij.
'Sorry, ik wou weten hoe het met Noa was maar hij nam niet op.' zei ik.
'Dat geeft niet. Ik mis haar ook.' zei hij.
'Ik ook.' zei ik en gaf hem een knuffel.
'En nu genieten.' zei hij en we vertrokken. Toen we aankwamen was er nog geen volk.
'Est-ce pour la croisière sur la seine et le dîner à la Tour Eiffel?' vroeg de man.
'Oui, nouw sommes seuls?' vroeg ik.
'Oui, c'est seulement pour 2 personnes. Donc vous êtes le premier.' zei de man.
'Bien.' zei ik en we stapten in. Het boottochtje was heel mooi en gezellig en om 2 uur kwamen we aan in de eiffeltoren. We gingen aan een tafeltje zitten en genoten van een heerlijk 3-gangen menu.
'Nu moeten we met de bus naar centre pompidou.' zei ik.
'Ok.' zei Louis en hand in hand liepen we naar de bushalte.
'Waneer moeten we morgen terug vertrekken?' vroeg ik toen we op de bus zaten.
'Rond 10 uur dan zijn we in de namiddag terug.' zei Louis.
'Ok.' zei ik een beetje droevig.
'Het was kort maar super tof.' zei hij.
'Inderdaad en de nachten waren mijn favoriet.' zei ik met een lach.
'Volledig mee eens.' zei Louis en hij gaf me een kus.
'We moeten hier afstappen.' zei ik en drukte snel op het belletje. De bus stopte net voor het museum en we gingen naar binnen.
'2 personnes?' vroeg de man aan de balie.
'Oui.' zei ik.
'S'il vous plaît.' zei de man en gaf ons 2 kaartjes.
'Merci.' zei ik en we gingen verder. We bekeken de kunstwerken en ik vond ze eigenlijk nog wel mooi. Om 7 uur gingen we in het restaurant naast het museum iets eten.
'Het is half 10 en het hotel is hier een halfuurtje stappen vandaan. Zin in een avondwandeling?' vroeg Louis.
'Graag.' zei ik.
'Kom we zijn weg.' zei Louis en nam mijn hand. Onder praten we over van alles tot we begonnen te kussen. Ik sprong in Louis' armen en hij ging tegen een lantaarnpaal staan.
'Hier niet liefje.' zei ik lachend tussen de kusjes door.
'Kom het is nog 2 minuutjes.' zei hij en we liepen ietsjes sneller door en soms stopten we even voor een kusje. Toen we in het hotel aankwamen gingen we direct naar onze kamer en onze kleren vlogen al snel naar alle kanten van de kamer en we maakten af van wat er daar straks bijna op straat was gebeurdt.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen