hey, wij zijn de R&R twin, Robin en Robert, welkom op onze blogs!

Stel je voor,je zit op de bank, een beetje tv te kijken. Je zapt een beetje en hopla, je ziet een verjaardag feest. Van een koningin, natuurlijk. Op het journaal, met vreselijk irritant commentaar,maar goed. Wij kijken. Komen Peter en Edmund (de enige echte) de zaal in(op tv) met een kado! echt wel groot dat ding! Lucy begint dus te gillen en iedereen klapt en lacht. En wij zitten daar op de bank, en onze monden staan echt wagewijd open dus. echt open. Dus Lucy klimt op het kado en, ze opent het, zit er een honden fanilie in. Echt 5 super, mega, supertastiche schattige puppies en de veel grote moeder. En iedereen op tv lachen en praten. Op zo'n moment wil iedereen wel koning of koningin zijn. Dus wij zitten daat van ; WIJ willen ook puppies! en komt onze moeder binnen, met 2 puppies!dat geloof je toch niet! dus wij helemaal blij. Met zijn 3e en de puppies op de bank naar de verjaardag kijken. Echt erg, komt Caspian in beeld (Robin heeft een zwak voor hem) dus ze zit helemaal zweimelend voor de tv, begint hij Susan te zoenen! Robert en Mam lachen! haha, het is nu nog grappig. Maar we denken dat mam eraan komt dus we stoppen met tikken!

Reageer (3)

  • Atlantic

    Oooooooooo, zooooooo lief <3

    Ghahahaaaa, arme Robin xD

    IK WIL OOK PUPPYS :9~


    VERDER!

    1 decennium geleden
  • S

    Wow! Echt nice, heb je iemand als het vriendinnetje voor Ed/Skandar? Als het kan ( en mag, natuurlijk) wil ik meedoan :D

    1 decennium geleden
  • WijZijnREM

    leuk! verder!_O_please

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen