Vorige keer:
‘Sorry, ben per ongeluk op de afstandsbediening gaan zitten’, mompelt hij. Luna is eveneens wakker geschrokken. Nog half slapend kijkt ze rond haar. Tom kijkt haar lief aan en schenkt haar een glimlach. Ze glimlacht lichtjes terug en gaat terug op zijn schoot liggen. Opnieuw laat hij zijn vingers door haar haren gaan. Aan de zucht die van tussen haar lippen ontsnapt, verraad ze dat ze het leuk vind. Ik laat mijn lichaam tegen de rugleuning van de zetel rusten. Bill volgt mijn voorbeeld en slaat zijn arm om me heen. Hoe gezellig kan het zijn? Dicht bij je vriendje op de bank. En de stilte. Die is zalig. Genietend. Rustgevend. Het enige geluid dat nu te horen is, is het in- en uitademen. Luna heeft opnieuw haar ogen gesloten. Ik voel me goed. Ik voel me zelfs geweldig. Weet je, mam heeft overlaatst gevraagd of ik Bill eens niet aan haar wou voorstellen. Ik zei dat, dat nog wat te vroeg was, maar dat later zeker zou doen. Totaal onverwachts, was ze ermee eens. Sinds ze weet dat hij wereldberoemd is, vergeeft ze me alles. Ik mag alles. Krijg alles. Ik wil niet dat ze hem accepteert omdat hij rijk is. Ze krijgt hem niet te zien, zolang ze zo blijft denken. Natuurlijk dat ik haar dat niet ga zeggen, daar moet ze zelf achterkomen. En ik weet dat, dat nog héél lang gaat duren.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen