Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (37)

  • Puellae

    ik heb geen idee maar wat ik al heb zien staan, probeer het niet té standaard te maken.
    love it!!
    snel verder
    X

    1 decennium geleden
  • MusicXGuitar

    Ahw. Beetje iedee van midnightred ze word zwanger haar vader wil louis weg maar dat wil juliet niet dan berttekt hij naar zijn beste vrienden(1D).. Juliet gaat hem achterna maar merkt dat hij op het slechte pad is en dat hij miss een hoer is ofzo of dat hij vreemd gaat. Juliet word dan bang of heeeel boos en vlucht ook ergens heen maar uiteindelijk komt Louis haar achterna en zegt ik moest hoer worden of ik moest gaan met haar zo dat ik geld kreeg... En dan HAPPY END zoiets en dan is een titel zoals Drama in het buitenland ofzotes wel gepast want het is DRAMA.

    1 decennium geleden
  • laure1

    Pls niet zwanger worden!!
    Louis bedriegt haar? Zij bedriegt hem?
    Top verhaal!

    1 decennium geleden
  • Felicita

    Super leuk!
    Ik heb geen idee voor het vervolg, maar wel een tip: laat het alsjeblieft niet zo'n standaard verhaaltje worden, want was dit ook niet.

    1 decennium geleden
  • MNMemories

    Misschien kan je de jongens wat vaker in het verhaal terughalen, Louis krijg een kruisverhoor van Juliet haar vader, ze wordt zwanger, Louis is wanhopig, Louis vlucht weg, maar komt even later weer terug?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen