Foto bij hoofdstuk 20

Zayn pov.

Amy ligt al een tijdje te slapen op mijn borst. ik kijk hoe vredig ze ligt te slapen,
hoe mooi haar gezicht wel niet is. ik neem elk detail in me op,
zodat ik dat mooie gezicht nooit meer vergeet.
terwijl mijn gedachten afdwalen strijk ik afwezig met mijn hand over het haar van Amy.
het lijkt wel zijde, bloedrode zijde dat als een weelderige waterval om haar gezicht valt.
haar ogen, die nu gesloten zijn, zijn mooi en opvallend groen.
de rode kleur van haar haar laten ze nog groener lijken. alsof Amy deze gedachte gehoord heeft,
opent ze haar ogen en kijkt ze me slaperig aan, zodat ik weer de mooie kleur van haar ogen kan bewonderen.
'goed geslapen, schoonheid?' vraag ik haar 'ja hoor, je doet prima dienst als kussen.' antwoord Amy serieus,
waarna ze begint te lachen. haar twinkelende ogen kijken in de mijne en ik begin automatisch mee te lachen.
ondertussen zet ik me recht tegen de muur en neem daarna Amy weer in mijn armen.
'en, over wat heb je gedroomd?' pols ik. 'over een hele leuke jongen.' glimlacht ze.
'hmm, moet ik jaloers zijn?' grinnik ik.
'nee hoor, het was een aardige jongen die enorm mooi was en
zo'n rare blonde kuif had tussen zijn zwarte haren, wat best wel sexy was.
weet je, hij lijkt zelfs een beetje op jou.' grijnst Amy.
ik begin te lachen en al gauw hoor ik het hemelse geluid van Amy's lach wat mijn hart doet opzwellen.
wat heeft ze een mooie lach ! ik staar een beetje naar haar, en dat merkt Amy al snel op.
'wat is er? oh em gie, is er wat met mijn haar?' imiteert ze zo'n giechelend schoolmeisje.
ik kijk haar verschrikt aan: 'ja oh my god schat toch ? je haar is een total disaster ! not amazing!
doe er wat aan honney!' imiteer ik op mijn beurt een homo. niks tegen homo's, maar soms zijn ze gewoon echt grappig.
we kijken elkaar even serieus aan, en dan gaan we allebei strijk.
ik vind het heerlijk hoe ik gewoon mezelf kan zijn bij Amy, buiten de jongens kan ik dat niet bij iemand.
en ik besef nu dat ik meer van Amy houd dan ik had gedacht,
en dat ik haar nooit, maar dan ook nooit kwijt wil.

Reageer (2)

  • Cliffayne

    wat schattig :) snel verder

    1 decennium geleden
  • xDelphine

    omfg. zo schattig, awh (H).

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen