Vorige keer:
‘We zijn er bijna,’ zeg ik net iets te luid. Mensen kijken me raar aan. Ik mompel een “sorry” en ga terug verder met zenuwachtig doen. Vijf minuutjes later komen we aan en stappen we af. Weet je wat dat er nog helemaal fantastisch is aan dit hele gebeuren? Wanneer ik en Bill terug samen zijn, kunnen we twee weken lang van elkaar genieten. Het is namelijk paasvakantie. Eén van mijn lievelingsvakanties. Het is vaak goed weer, de zon schijnt veel en zo. Dat heb je ook in de grote vakantie, maar dan gaan mensen vaak op vakantie en is het véél te warm. Van een té hevige zon krijg ik hoofdpijn. Ik weet het. Ik ben een raar kind en ik ben er trots op. Het is vijf minuutjes stappen van het vliegveld naar het station, dus daar zijn we ook alweer snel. We kijken snel op het dashboard met de aankomsten en zien dat de vlucht van Bill vertraging heeft. Gelukkig zijn het maar twintig minuutjes. Dus besluiten ik en Luna om even in de winkeltjes te gaan neuzen. We kopen wat om te eten en te drinken en enkele roddelblaadjes om de tijd te verdrijven. Er gaat een klein uur voorbij en normaal gezien zou het vliegtuig nu moeten aankomen. We gaan snel nog eens kijken op het dashboard en zien dat er bij de vlucht “aangekomen” staat. Ik slaak een gilletjes en voel hoe ik wordt meegetrokken door Luna. Ze trekt me mee naar de aankomsthal, waar mensen staan te wachten. En volgens mij klopt hier iets niet. Hier staan wel erg veel meisje van mijn leeftijd en jonger. Hopelijk zijn dat geen fans. Nu is het nog afwachten tot ze naar buiten komen.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • ClumsyMolly

    je moet blijven schrijven ^^
    ze zijn zalig en zonder zou ik dood gaan :(

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    Superr leukk:D
    Je schrijft echt heel Goed!

    snel verderr(A)
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen