Foto bij ``191``

Het was duidelijk dat we meer dan genoeg ruimte hadden voor deze ene keer. Er waren zelfs 2 slaapkamers. 1 met 2 1 persoonsbedden en 1 met een tweepersoonsbed. Dean was gelijk al naar het grote bed toe gelopen en had zich er op laten vallen met de mededeling dat ik bij hem zou slapen. Gelijk was ik in de verdediging geschoten en had ik Dean op een niet zo zachtaardige manier laten weten dat ik voor mezelf kon zorgen. Na langberaad lag ik inderdaad in het tweepersoonsbed met Chris naast me en lag Dean mokkend in het kleine bed bij Sam op de kamer.

‘ik zou het niet geloven’ zeg ik lachend. Chris grinnikt en neemt een slok van zijn bier. ‘dus je zou niet geloven dat ik drank mee zou kunnen krijgen, vind je me er zo jong uit zien?’ ik lach nu ook en neem een slok van de whisky. ‘ik voel het gewoon. Ik denk dat je…’ even kijk ik naar zijn gezicht. ‘je mag nog niet eens drinken!’ ik grijp naar het flesje bier maar hij is sneller. ‘klopt, ik ben 19, maar ik krijg het altijd makkelijk mee’ ik rol met mijn ogen. Het was dan al laat maar ik kon nog niet slapen. De jongen die naast me lag was veelte interessant. Hij lacht breed. Zijn glimlach was helder en ik kon in zijn ogen zien dat hij nog niet zo lang jager is. Hij was nog te onschuldig. Even komt er een zucht over mijn lippen. Chris bekijkt mijn gezicht en pakt langzaam de whisky uit mijn hand. ‘misschien moeten we inderdaad slapen, tenzij je nog wat van me wilt weten?’ ik hou het glas lang vast en kijk hem aan. Zijn ogen waren iets donkerder groen dan die van Dean en Sam maar evengoed nog erg aantrekkelijk en bovenal erg speels. Voor ik echter iets kan zeggen wordt de deur open gegooid en staat Dean in de deuropening. ‘jij!’ Roept hij wijzend. Ik trek mijn wenkbrauw in verbazing op. Dean stampvoet op me af en pakt het glas uit onze handen en hij vernauwt zijn ogen. ‘dat is mijn whisky!’ hij pakt de fles die op het nachtkastje staat en loopt snel weer weg. Ik kan er niets aan doen dan even te grinniken. Snel draai ik me naar het kastje om en leg de foto die de oude man had gegeven op het nachtkastje. Chris zet zijn bier weg en schuift wat onderuit. ‘laten we gaan slapen, voor Dean weer binnenkomt en onze knock-out slaat’ met een korte lach knik ik en sluit mijn ogen om snel in slaap te vallen.

Reageer (2)

  • FallinTime

    hAhaha Chris is geniaal en zo'n jonkie love him :D

    1 decennium geleden
  • koekiexkaner

    hahahah dean! snelverder!(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen