'Awh, poor you!' ik gaf Megan een knuffel en plots kwam er een idee in mijn hoofd. 'Wait here okay!' ik sprong op en liep de kamer uit . 'Hi!' begroette ik Penelope vrolijk toen ik haar tegen kwam in de woonkamer. Ik sloeg de hoek om en kwam in de keuken. Ik opende de vriezer en zag tot mijn geluk Ben & Jerry ijs liggen. Cookie Dough. Mijn favoriet. Ik pakte twee lepels en haalde Mean Girls uit mijn tas. Ik liep toen weer naar Megans kamer en opende de deur. 'Look what I got!' zei ik glimlachend terwijl ik het ijs en de film ophield. 'Oh my god. Thank you! This is just what I needed!' ze glimlachde naar mij en ik stopte de film in de dvd speler. We gingen op haar bed zitten en namen omstebeurt een hap van het ijs en spraken groot deel van de film mee. 'That's so fetch!' riep ik toen uit. Iemand klopte op de deur. 'Come in!' riep ik. 'Hi, what are you guys doing?' Niall. Wat moest hij hier nou? 'We're just watching a movie.' antwoordde Megan met een glimlach. 'Ehm, Fiona I wanted to talk to you.' mompelde Niall toen zachtjes. Oh god. Straks krijgen we weer ruzie. 'Why?' vroeg ik. 'Because I don't want to fight with you.' zei hij toen. Ik zuchtte. 'Okay.' ik stond op en liet Megan achter in haar kamer. 'I'll be right back okay!' zei ik toen met een glimlach. Niall en ik liepen naar zijn kamer en ik ging zitten op het bed. 'Shoot.' zei ik. 'I am sorry for the way I acted. It was childish.' begon hij. Ik begon mij te realiseren dat ik eigenlijk degene was die hier ook fout zat. Ik was verschrikkelijk lullig tegen hem geweest. 'No, I am sorry Niall. I shouldn't have been such a bitch.' zei ik toen. 'It's just I didn't know what to do. I didn't knew if you liked me or not. And George just kinda was there, so I took provit of it. And to be honest I don't really like him. It's not like we're together or anything. He told me that yesterday.' legde ik Niall uit. George was leuk voor gisteren maar om eerlijk te zijn was het niet de bedoeling hem te zoenen. Ik was dronken. 'Why would you do that?' vroeg hij wat verward. 'I was drunk.' zei ik simpel weg. 'I'm glad you explained that. Friends?' hij stak zijn hand naar mij uit maar ik omhelsde hem gewoon. 'friends.' Ik snoof zijn heerlijke geurtje op en realiseerde me weer dat ik hem eigenlijk al die tijd al leuk vond.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen