Foto bij Trouwen - Deel 3

Ik nam mijn bruidsboeket en stapte samen met mijn papa in de koets. De koets stopte voor de kerk en ik stapte uit. Yardéna kwam naar buiten en nam mijn kleed vast. Iedereen ging rechtstaan toen ik de kerk inkwam. Toen ik bij Louis aankwam ging iedereen zitten.
'Je bent prachtig.' zei Louis.
'Jij ook.' zei ik en we gingen ook gaan zitten.
De pastoor begon van alles te vertellen. Na 3 kwartiers was hij klaar.
'Dan gaan we nu over naar het ja-woord.' zei de pastoor en ik zag Lottie komen met de ringen die op een mooi, klein, rood kussentje lagen.
'Jullie mogen gaan rechtstaan.' zei hij.
'Jessica Edith Fernand Peters neem jij Louis William Tomlinson tot je wettige echtgenoot en beloof je hem trouw te zijn in goede en slechte tijden?' vroeg de pastoor.
'Ja.' zei ik blij.
'Louis William Tomlinson neem jij Jessica Edith Fernand Peters tot je wettige echtgenote en beloof je haar trouw te zijn in goede en slechte tijden?' vroeg de pastoor.
'Ja.' zei Louis blij.
'Dan gaan we nu over naar de ringen.' zei de pastoor en gaf Louis een ring.
'Jessica neem deze ring als teken van mijn eeuwige liefde voor jou.' zei Louis en deed de ring bij me aan. En daarna gaf de pastoor mij een ring.
'Louis neem deze ring als teken van mijn eeuwige liefde voor jou.' zei ik en deed de ring bij Louis aan.
'Dan zijn jullie nu officieel man en vrouw en mogen jullie elkaar kussen.' zei de pastoor. Ik en Louis drukte onze lippen stevig op elkaar en iedereen in de kerk begon te applaudiseren. Daarna liep iedereen naar buiten terwijl ik, Louis, Yardéna en Harry nog iets moesten ondertekenen. Toen we buiten kwamen kregen we allemaal rijst en witte rozenblaadjes over ons heen.
'De duifjes.' zei een man plots en gaf ons elk een mooi, witte duif.
'3...2...1...' riep iedereen en we lieten de duifjes los, en ik en Louis gaven elkaar nog een kus. Daarna nam ik Noa over van Liam en we stapten in de koets op weg naar de feestzaal. De gasten kwamen ook al snel toe en iedereen feliciteerde ons en we kregen veel cadeau's.
'Wij hebben samen gelegd voor een cadeau.' zei Harry.
'Danku.' zei ik en opende de envelop.
'3 dagen Parijs.' zei ik.
'Ja, jullie vertrekken morgen en komen maandag terug.' zei Liam.
'Maar voor 2 personen.' zei ik.
'Ja, Noa blijft bij ons.' zei Niall.
'Danku.' zei ik blij en gaf iedereen een knuffel.
'En Noa is bij ons in goede handen.' zei Zayn.
'Dat weet ik.' zei ik.
De hele middag vloog voorbij en het eten was super lekker en na de super grote, mooie en lekkere bruidstaart was het tijd voor de openingsdans. We hadden gekozen voor More Than This live gezongen door de andere jongens. Iedereen ging rond ons staan en we begonnen te slowen. Midden in het liedje ging Louis, Noa halen en kwam dan terug en we dansten voort. Opeens begon ik te wenen.
'Wat is er?' vroeg Louis.
'Ik ben gewoon zo blij met jullie en deze dag.' zei ik.
'Ik ook liefje, ik ook.' zei Louis en drukte zijn lippen stevig op de mijne en er volgde weer een applaus. Om 3 uur 's nachts was het feest gedaan.
'Om 10 uur zijn we bij jullie thuis zodat jullie rond half 11 kunnen vertrekken.' zei Harry.
'Ok, tot straks.' zei ik.
'Tot straks en maak er een leuke huwelijksnacht van.' zei Harry en knipoogde.
'Zal ik zeker doen.' zei ik.
Niet veel later gingen we naar boven om te ''slapen''.

Reageer (1)

  • xDelphine

    awh, happy (yeah). dag mevrouw jessica tomlinson ;).
    klinkt goed (Y).

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen