Foto bij hoofdstuk 19

ok, ik die da mijn verhaal zo'n 20 à 8 keer gelezen word, maar ik krijg nooit kudo's en heel weinig reacties :(
als jullie nu eens allemaal een reactie zetten en een kudo geven aub ? dan zou mij echt keiblij make :D

Amy pov.

liggend in Zayn's armen knabbel ik op wat oud brood, dat Bob ons heef gebracht.
toen hij mij en Zayn samen zag liggen, keek hij alleen maar raar op, gelukkig zei hij er niets over.
een gelukzalig gevoel heeft zich ondertussen in mijn borstkast genesteld.
het gevoel dat Zayn hetzelfde voor mij voelt is onbeschrijfbaar.
hoe zijn donkerbruine ogen sprankelden van liefde en geluk, ze weerspiegelden precies mijn gevoel.
ik schraapte mijn keel: 'hoe laat zou het nu zijn?'
'geen idee, liefje. misschien tijd voor een kus?' oppert Zayn.
hij kijkt me aan met puppy oogjes en een pruillip.
grinnikend duw ik mijn lippen op de zijne voor een korte kus.
als ik me terugtrek kijkt Zayn me zielig aan. 'nee' beantwoord ik zijn vraag in zijn gedachten.
'hier krijg je nog spijt van.' dreigt hij nep-boos.
alvorens ik kan reageren of mezelf afvragen wat hij daarmee bedoelt, begint Zayn me te kietelen.
iets waar ik echt, maar dan ook echt niet tegenkan. al snel liggen we beiden op de grond.
ik probeer te ontsnappen maar Zayn's sterke armen houden me stevig vast.
hij brengt zijn gezicht een paar centimeters van de mijne en zegt:
'zeg dat ik de liefste jongen ben die je kent, en de mooiste.'
hij grijnst en wacht tot ik zijn woorden herhaal, wat ik uiteindelijk al zuchtend ook doe.
'goed zo, liefje.' grinnikt Zayn waarna hij zijn gezicht nog dichter brengt en me kust.
het begint zachtjes, maar al snel zijn onze tongen in een hevig en ingewikkeld spel verwikkelt.
ik draai ons om zodat ik nu op Zayn lig.
even lijkt de wereld om ons heen te vervagen, en bestaan alleen Zayn en het geweldige gevoel dat hij me geeft nog.
maar na een tijdje dringt het tot me door hoe we hier liggen.
ik verbreek onze kus en trek mijn hoofd een beetje terug.
een beetje verlegen kijk ik Zayn aan.
hij legt zijn handen op mijn heupen en lacht, wat echt onweerstaanbaar is.
'ik weet dat ik misschien niet zo open ben over mijn gevoelens,
maar dit is iets dat ik nog nooit eerder heb gevoeld.' verbreek ik de stilte.
'ik ook niet, geloof me schat.' antwoord Zayn simpel.
hij veegt een lok haar uit mijn gezicht en geeft me een kusje op mijn neus.
ik op mijn beurt geef Zayn een simpele kus op zijn wang en daarna leg ik mijn hoofd op zijn borst.
en langzaam maar zeker val ik in slaap in Zayn's sterke armen.

Reageer (2)

  • Cliffayne

    oooh wat lief, verder :) xxx

    1 decennium geleden
  • xDelphine

    awh, zo schattig (A) snel verder (typing).

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen