Foto bij hoofdstuk 18

sorryyy da ik zo lang ni geschreven heb, ma kwas op vakantie en kheb het echt zo druk gehad en kwist ook nie echt meer
hoe het verder moest enal...

Zayn pov.

een hele tijd lig ik al met Amy in mijn armen, zonder een woord te zeggen.
ik bestudeer haar gezicht, zo mooi en broos, maar tegelijk ook zo krachtig.
het besef dat ik hier echt een parel van een meid in mijn armen heb raakt me als een mokerslag.
alles intrigeert me aan haar.
vroeger wilde ik haar voor me winnen, gewoon om mezelf te bewijzen dat ik dat kon.
maar nu zie ik alles anders. het gevoel dat ze me geeft als ik in haar ogen kijk,
haar kus of haar gewoon in mijn armen heb. ik geef om Amy, ik geef echt om haar.
dit gevoel is me zo onbekend en tegelijk zo vertrouwd. is dit liefde ?
ja. ondanks het feit dat ik nooit echte liefde heb ervaren weet ik dat dit echt is, echte liefde.
ik druk Amy nog dichter tegen me aan, alsof ik bang ben haar te verliezen. en dat is ook zo.
Amy opent haar ogen en kijkt me verrast aan. 'god wat ben ik blij dat Bob jou ook heeft meegenomen.'
meen ik. 'ja, ik moet toegeven dat dit een beetje interessanter is dan mijn normale leven.' grinnikt Amy.
'moet ik me nou aangesproken voelen?' grijns ik. 'hmm, wie weet.' mompelt Amy als antwoord.
plots zet ik mijn vinger onder haar kin zodat ze me aankijkt en zeg:
'liefje, wanneer we hieruit geraken zal alles veranderen, in de positieve zin. dat beloof ik je.'
Amy's heldergroene ogen kijken me triest aan. ' àls' verbetert ze me.
ik schud mijn hoofd en kijk haar diep in de ogen aan.
'ik zal er persoonlijk voor zorgen dat we hier uit raken. dat moet gewoon.
kijk Amy, dit gaat ontzettend raar klinken maar ik vind je leuk. ik vind je echt leuk.
zoals ik nog iemand leuk heb gevonden. je hebt me verandert, en dat vind ik goed.
je hebt me geleerd om om iemand te geven. en er zijn 2redenen waarom ik hier weg wil.
ten eerste omdat ik verandert ben, door jou, en ik wil dat de wereld dat ziet.
ten tweede omdat ik de wereld het meisje wil tonen dat voor mij zo speciaal is, en zo belangrijk.'
beschaamd wend ik mijn blik af, wat heb ik nou allemaal gezegd?
straks lacht ze me uit ofzo, en zegt ze dat ze helemaal niet om me geeft.
Amy schraapt haar keel en zegt dan :'Zayn, dat is het liefste dat ooit iemand tegen me heeft gezegd.'
ik kijk haar aan en zie dat ze tranen in haar ogen heeft, net als ik. 'het is echt zo.' antwoord ik.
ik neem haar gezicht in mijn handen en ga verder: 'ik weet niet wat er met me aan de hand is,
maar ik denk dat ik van je hou.' verder geraak ik niet, want Amy drukt haar lippen op de mijne.
weer proef ik haar heerlijke smaak. en ik denk dat ze ook van mij houdt.
god, ik ben echt verliefd,
hopeloos verliefd.

Reageer (1)

  • Cliffayne

    Ooooouuuuhh zo lief.:) snel verder. Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen