Je knikt verlegen en kijkt hem aan. "Is die docent weg? Want ben op zoek naar hem" je knikt weer en wilt je tas pakken, maar dan..

You loves some one else?
-In de Klas-

Tom hield je tegen en tilde je hoofd op. "Hée meisje, wat is er? Waarom moet je huilen?" vraagt hij? "Niemand houd van me. Ik ben het leven niet waard" "Maar meisje toch, je bent nog heel jong. Je moet wel kunnen leven. Ooit zal je iemand krijgen die van je houdt!" "Wanneer dan?"vraag je huilend. "Snel genoeg" antwoord Tom. Hij geeft je een knuffel. Wat? Snel genoeg? Zou Tom mij leuk vinden? Je keek hem aan en kwam dichterbij met je hoofd. Je gaf hem snel een kusje op zijn mond. Hij schrok "OMG wat ben je aan het doen?" "OOh sorry, ik dacht dat jij me leuk vond" omg wat heb je gedaan. Jezelf voor schut gezet! Voor Tom nogwel! "Meisje toch.. Dat kan toch niet. Ik heb zelf ook verkering. Ik hou van iemand anders, van Alissa". OOh wat ben je jaloers op die Alissa. Ze is aardig, mooi en geliefd bij alle mensen en heeft TOM. Jouw TOM!
"Het spijt me echt tom" "Zoo erg is het niet" Je liep zo snel je kon de lokaal uit. Weg van school. Weg van iedereen!

Reageer (3)

  • magiclove

    super!
    ik hoop dat je snel verdergaat!
    zou je willen melden wanneer de volgende er is
    xxx

    1 decennium geleden
  • koekies

    Veder

    xxx

    1 decennium geleden
  • ganja

    snel verderxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen