I wanna to be with you. I wanna love you. I wanna to do everything you do. I wanna give my life for you. Only for you.

Dream on Dream on
-In de les-

Je kijkt om je heen, de hele klas was leeg. Alleen Tom en jij waren er. Voor de rest was er niemand. Je keek naar jezelf en je zag dat je heel sexy gekleed was. Perfecte Tom Kaulitz stijl. Tom keek je verleidelijk aan en je stond op en liep heel sexy naar hem toe. Toen jij bij hem was, pakte hij je bij je heupen vast en begon je te kussen. De kussen gingen over naar zoenen, lange zoenen. Hier heb je eeuwig op gewacht. Tom bleef je maar strelen, alsof hij er geen genoegen ervan kon krijgen. Hij stopte je te zoenen en gaf kusjes op je wang. Van je wang naar je nek en van je nek naar je borst en daar vandaan naar je buik. Zijn handen waren ondertussen naar je broek gegaan en probeerde het open te krijgen. Je zag dat hij een stijve had, maar dit zou dan betekenen dat hij je eerste wordt.. jaa je bent nogsteeds niet ontmaagd. "Tom, ik kan dit niet, Ik heb dit nog nooit gedaan" Tom kijkt je heel lief aan en geeft je een kusje op je mond. "Dan wordt het nu tijd om het te leren" Hij deed je broek uit, maar toen hoorde je allemaal gegil en geschreeuw. Je keek naar de deur en zag allemaal kinderen naar jullie kijken en ze stonden allemaal te lachen en te schreeuwen. "Tom, wil je aub van me afgaan, er staan allemaal kinderen daar.. we moeten stoppen, please" "Nee schatje, laat ze nou maar. We zijn nu met z'n tweeën er kan ons niks overkomen" Opdat moment gaat de deur open en komen de kinderen de klas binnen gestormt. Ze komen om jullie heen staan en lachen je uit. Tom schrikt en gaat van je af en loopt naar achteren, de menigte in. "Tom, please laat me niet alleen, zeg dat je van me houdt" Tom zegt niks meer en moet ook lachen. Je staat weer alleen, zoals altijd. Maar wat een vernedering allemaal. Wat vreselijk. "TAMARAA!!.. WIL JE AUB BIJ DE LES BLIJVEN" Hoor je opeens. Je schrikt wakker en ziet dat je gewoon les hebt. Geschiedenis en je hoort wat gegiechel om je heen, van meisjes. Ohh gelukkig het was maar een droom, alles wat er net gebeurde was maar een droom. Nog niemand weet het gelukkig, dat je verliefd bent om Tom Kaulitz.. Nog niemand weet het, behalve jij en ik.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen