Alsof ik als een hoertje erbij moet lopen. Je lacht al om je eigen gedachtes.

Are you really proud?
De begin is een beetje heel erg saai.. maar daar komt verandering in



"TAMARA, jij lelijkerd.. wat doe jij nog op school?" vraagt Kevin geïeriteerd. Ik reageer niet.. Nee niet tegen de grootste pestkop van de school. Ik haat hem uit mijn diepste hart. Van mij mag hij doodvallen, als ik daar ooit de kans voor krijg doe ik dat. Muhaha.. evil tamara. Je loopt zo snel mogelijk door en hoop zo door Kevin verlost te zijn. Het hielp, Yes. "Tamara?" huh? iemand riep mij, maar wie. je stopt met lopen en kijkt naar achteren. Daar zie je die ene jongen, door hem weet je dat je een hart heb, voor zijn liefde leef je nog. Tjaa zoo erg ben ik verliefd op hem. "Tamara? Ben je er?" Tom zwaait met z'n hand voor je gezicht. Je schrok een beetje. Omg wat genant. "Euhm ja wat is er?" vraag ik heel lief. "Nou die krantenartikel die je had geschreven, over drugs bij sommige sporten, was echt heel goed". "Echt waar?" vraag je voor bevestiging. "Jaa Cker. Maar na aanleiding van je bericht, worden er drugscontroles gehouden voor de wedstrijden van sporten tegen andere scholen bijvoorbeeld" zei Tom. "Ohh okée, dat is best goed toch?" "Jaa Cker en dat allemaal door jouw hulp, Ik ben echt trots op je" zei Tom heel vrolijk. Smelt Smelt. Okée Tam bij de les blijven. Tom gaf je een schouderklopje en liep weer weg. Omg hij raakte me aan.

Reageer (2)

  • koekies

    Heeeeel mooi <3
    Tom is heeeel lief <3
    Maar dat wisten we al x33

    1 decennium geleden
  • ganja

    snel verder :)x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen