And Now you know me. You know my weakness. Save me, if you love me. And I will tell you the rest of my lovestory

Wake up, little sunshine
-Tamara Pov-
** TRRRRIINNNGGG**

"Faxking kutwekker, kan je dan ook nooit je bek houden" mopper ik terwijl ik mijn hoofd probeer opte tillen om te kijken hoe laat het al is. 7:30. Euhmm nog ff snel douchen. Je pak je kleding bij elkaar en doet de warme kraan alvast open. Je kijkt naar jezelf in de spiegel. Je zucht.. Nee tevreden ben je niet met jezelf. Je bent lelijk.. ja dat zeggen die pestkoppen altijd. Je zucht nog een keer diep en stap in de douche. Je geniet van de warme straling die op je lichaam vallen. "TAMARAA.. SCHIET GVD OP" hoor je je pa opeens halfdroken roepen. Had je maar een moeder. Nee ik weet niet wat er met mijn moeder gebeurt is. Volgens mij was ze weggelopen, omdat m'n vader aan de drank zat en haar sloeg. Kutpa en ma.. mijn pa, omdat hij een zuiplap is en mijn ma, omdat ze me alleen liet met zo'n klootzak van een vent.. die zich vader noemt. Je stapt uit de douche en kleed je snel aan. Gewoon een simpel zomerjurkje.. die veel mensen te oud vinden.. boeie. Alsof ik als een hoertje erbij moet lopen. Je lacht al om je eigen gedachtes.

Reageer (2)

  • koekies

    Mooi <3

    1 decennium geleden
  • ganja

    snel verder :)x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen