Hier begint het. Hier eindigt het. Hier klopt het. Hier stopt het.

Je hart verlangt naar iemand. Iemand die heel speciaal voor je is.

Hier ga je verder. Je bekijkt het leven van een meisje, een heel speciaal meisje. Als je verder leest. Merk je waarom ze zo speciaal is.

Nieuwe serie! Ik hoop dat je het leuk vind


Proloog
Hée lief persoon die dit nu leest. Die nu mij leert kennen. Ik heet tamara en ben 16 jaar. Mijn leven is nog heel jong en moet er wat moois van maken. Maar dat gaat niet als je gepest wordt, zoals ik. Ik moet het ermaar mee doen. Gelukkig wordt ik alleen op school gepest en niet buiten school om. Ik heb 2 geheimen.. Kan ik je vertrouwen? Je mag het tegen niemand zeggen TEGEN NIEMAND!! Okée geheim nummer 1 is.. Ik ben verliefd op tom.. jaja tom kaulitz hij zit maar een klas hoger.. Nu kan ik hem niet krijgen.. maar ooit zal ik hem krijgen, wacht maar je zal het zelf zien. Mijn andere geheim is.. dat ik aan zwarte magie doe. Om mezelf verzekerd te voelen, want op school ben ik heel zwak en zielig. Er zijn paar jongens die me altijd pesten, gwn zomaar. zoo stom en ik moet eronder lijden. Welkom in mijn wereld.. de wereld waar alles hard aankomt. Vanaf nu ben jij een deel van mij. Je zal alles meemaken wat ik ook meemaakt. Gegroet Tamara.

Reageer (2)

  • koekies

    Moooooi <3
    Lieft u Quizjs

    1 decennium geleden
  • ganja

    snel verder :)x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen