Foto bij I was joking :3

Sorry dat ik zo lang niets van me liet horen <3
__________________________________

"Yo Tom.. ik heb je vest en shirt nog.. en oh faxk mijn kleren liggen nog bij je" "Oh no problemo.. je mag deze wel ff lenen.. en je kleren gaan gwn de was in en die kan je een keer ophalen Probleem opgelost toch?" "Idd" Jullie zijn alweer bij haar huis.

Nina Pov!

Je doet de deur open. Je moeder komt de hal in. "Mam? Ben je nogsteeds niet weg?" "Hée lieverd.. ik ga nu. Hee Tom.. lang niet gezien. Wat ben jij knap geworden!" "Mam!!" "Dankuu wel leen" zeg Tom lachend. "Ohja.. mam ik ben vanaaf weg.. en verw8 me de komende weekend niet echt thuis ofzo" "Okee.. veel plezier dan en let wel op haar Tom.. ik ga nu doeg" "DAG MAM!!" zeg je een beetje geergerd. "Zal ik doen Leentje.. fijne avond". "Héhé.. eindelijk ze is weg.. drinken?" vraag wanneer ze weg is. Tom lacht en knikt. Jullie lopen naar de keuken en pakken wat te drinken.. en gaan dan naar jouw kamer. "Moooo.. je kamer is vet verandert.. nog steeds zo girly .. maar wel anders" zegt Tom. Je grinnikt en loopt naar je kast. Tom gaat ondertussen op je bed zitten. Hmm.. wat zal ik aantrekken. "Mooie foto's heb jij man.. ik vond het echt cool dat je dit jaar roze haar had.. en hebt" "Dankjee" en je bloost een beetje. "Hmm.. wat zal ik aantrekken?" Tom staat op en loopt naar je kast. Hij haalt wat kleding eruit en gooit die op je bed. "Hmm wat vind je van dit?" vraagt hij en pakt een sexxii topje en een mini rokje. Tjaa.. meer verwacht je ook niet. Je lacht en neemt het aan en kleed je om.. waar hij bij staat. Je doet zijn vest uit en z'n shirt. Hij is al ondertussen op je bed gaan zitten. Je staat nu in je bh. Boeie.. toch? Hij heeft je net ook al gezien in zijn kamer. Nu maar hopen dat hij niet gaat denken dat je wat met hem wilt nu. Zo erg zou het toch niet zijn? HOE OP. Denk je in jezelf. Je doet je topje aan, loopt naar de badkamer en doet je broek naar beneden. "Mijn moeder is ook best raar.. dus niet op haar letten" roep je ondertussen. "Ik vind haar best okee hoor en grappig. En ze vindt mij knap" en hij wiebelt met zijn wenkbrauwen. Je lacht sarcastisch, doet je rokje aan en loopt weer terug naar je kamer. "Niet dan?" vraagt Tom. "Hmm valt mee hoor.. mag wel meer spieren in je armen" zeg je voor de grap. "Noh!! Jij bent echt gemeen" "Iknow" zeg je en hij staat op en gaat voor je staan. "Zo jij vind dus dat ik weinig armspieren heb hea?" je slikt een beetje.. als tom zijn shirt uit doet en zijn armspieren laat zien. "En?" vraagt hij. "Tjaa... miss had ik het verkeerd" zeg je lachend. "Het spijt me.. dat ik je armspieren heb beledigd" "Kusje?" en je geeft een kusje op zijn armspier. Hij lacht en duwt je op je bed.. hij hangt boven je en jullie gezichten zijn niet ver van elkaar. "Jij bent mooi" fluisterd hij dan. Je voelt dat je bloost. UMG!! Hij geeft je een kusje op je mondhoek en gaat weer van je af en doet zijn shirt weer aan. Ondertussen kijk je zonder dat je het door heb naar zijn goddelijke buikje. "Kan je het zien?" vraagt Tom. Snap! "Uhu.. faxk hoelaat is het?" zeg je snel. "Tegen 8 uur aan" "Faxk!" Je loopt naar je badkamer en doet snel nog wat aan je make-up en haar. Je doet je haklaarzen aan en rent naar beneden en Tom rent achter je aan. Je pakt nog wat geld en vertrekken. Jullie staan bij de bushalte en de bus komt er net aan. Mooi.. jullie stappen in en betalen en gaan achterin zitten. Op naar een gezellige avond!

Reageer (2)

  • ganja

    snel verderxx

    1 decennium geleden
  • HLoves1D

    verder!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen