Foto bij 07 | Charlie

Het vrolijk getater van Ethan was rond het zwembad niet te missen, ik vond het leuk om te horen dat hij hier gelukkig was en dat hij plezier had. Papa en mama zijn zo weinig thuis omdat ze veel moeten werken en nu is hij blij om nog is bij ze te zijn. Een schaduw komt boven mijn zonlicht te hangen, ik open mijn ogen en kijk recht in het gezicht van Zayn en Luke. ‘Wanna join us? ‘ ik knik en sta op van mij strandstoel. Zayn begeeft zich al naar het water waar hij op de rand van het zwembad gaat hangen. Ik knoop mijn shortje los en laat het van mijn benen glijden tot het op de grond valt, de twee jongens hun blik is steenvast op mijn lichaam gericht. Ik trek mijn tanktop over mijn hoofd en gooi het in mijn strandtas. Ik trippel over de hete tegels naar het zwembad en net zoals gisteren glijdt ik rustig in het water. Zoals de jongens ga ik aan de rand van het zwembad hangen en ik hoor het bekend gekraai van een kleuter, waardoor ik op kijk. Het kleine blonde ventje waggelt voorbij een glimlach ontsnapt mijn lippen niet, hoe sommige kindjes toch zo schattig kunnen zijn. Alsof hij mijn gedachten kan lezen, hangt Zayn naast me, mee naar het kindje aan het kijken. ‘Schattig he?’ ik kijk opzij recht in zijn donkerbruine kijkers en knik, een geluid van een wenend kindje trekt mijn aandacht. Ik trek mezelf op aan de rand om het kleutertje te helpen, ik neem hem op in mijn armen en sus hem door liefkozende woordjes in zijn oor te fluisteren. Een zwaar getril laat me opkijken in de richting van het strand. Wat is dit?!



Sorry, dat het zolang duurde voor ik iets nieuw activeerde, maar ik ja, geen excuus. Sorry, ik zal proberen meer te activeren!

Reageer (1)

  • Manonxxx

    Urg, die foto van Zayn.
    Wil je me dood hebben. :9~

    Please snel weer verder.
    xx.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen