Foto bij Know 15

Als de les afgelopen is kom ik erachter dat we een tussenuur hebben en loop ik naar de automaat om wat te eten eruit te halen. Als ik terugkom zie dat al mijn klasgenoten, behalve Lucas, Max en Tom, om Liam heen staan. Gealarmeerd loop ik ernaartoe. Ik hoor Zayn iets tegen hem zeggen op een niet zo vriendelijke toon. 'Ik weet niet waar je vandaan komt, stranger' zegt hij. Het laatste woord spuugt hij bijna uit. 'Maar onthoud, niemand mag je hier. Zelfs die Tomlinson niet, hij doet alleen alsof'gaat Zayn verder. Aan Liam's gezicht zie ik niks maar ik weet dat hij nu het liefst wil huilen. Ik duw iedereen aan de kant en ga in het midden van de kring staan. 'Nu moet jij eens heel goed luisteren, Malik' zeg ik kwaad. 'Er is geen enkele reden om Liam uit te schelden om ook maar één verkeerd woord over of tegen hem te zeggen. Jij daarentegen' vervolg ik. 'JIJ, JIJ bent de meest onuitstaanbare, verwende.....Gast die ik ken. Je denkt dat je alles bent omdat je mensen uitscheld en ze pest maar als ik merk dat je ook nog maar één onaardig woord tegen Liam zegt. Ga.Je.Er.Aan' knars ik. Hij lijkt te schrikken van mijn uitbarsting en deinst zachtjes achteruit. Dan hersteld hij zijn machogedrag en gunt me één boze blik voordat hij wegbeent met zijn vrienden.

Reageer (4)

  • Hoothoot

    jeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!! go louis, go louis, go louis(hoera)

    1 decennium geleden
  • Triplet

    Louis ik hou van jeeee, zo lief van hem hé hihi.

    1 decennium geleden
  • VeerleClifford

    Waaag het nog eens, om Liam zo uit te schelden:@
    Eikel
    Maar sen verder

    1 decennium geleden
  • SomeNights

    JA K** ZAYN!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen