Foto bij know 14

Weekend! Finally weer eens uitslapen....

Ik ren als een bezetene naar beneden en smeer snel mijn brood en prop ze in een ,te snel ingepakte, tas. Daarna prop ik nog even een broodje in mijn mond en ren naar buiten om mijn fiets te pakken. Als ik weg wil rijden bedenk ik me dat ik nog op mn sokken sta en ik ren naar binnen en trek snel mijn schoenen en een jas aan. Meteen ga ik weer naar buiten en stap op mijn fiets waarna ik in recordsnelheid naar school fiets. Ik fiets het schoolplein op en zie daar Liam lopen. 'Liam! Wacht even!' roep ik en Liam draait zich om en gaat een beetje aarzelend stilstaan. Ik zet snel mijn fiets op slot en loop naar Liam toe. 'Waarom ben jij zo laat?' vraag ik hem nog een beetje nahijgend van het snelle fietsen. 'Dat...deed ik vroeger ook om...om mensen te ontwijken' zegt hij zachtjes. Ik knik begrijpend en wrijf even over zijn rug. We snellen ons naar binnen en proppen onze jassen in onze kluisjes waarna we naar onze klas rennen en net op tijd binnenkomen. 'Tomlinson' bromt de leraar. 'En...een nieuw gezicht. Wie ben jij jongen? Hoe heet je?' vraagt de leraar. Zo aardig is hij tegen mij nooit geweest... 'Liam Payne meneer' zegt Liam. 'Ahh meneer Payne, gaat u zitten' zegt de leraar weer vriendelijk. Wat ebben leraren toch tegen mij?! Ze zijn nooit zo aardig tegen me als tegen Liam.... Misschien door mijn reputatie als herrieschopper?

Reageer (1)

  • VeerleClifford

    Goh, Lou denk jexD
    Awh Liam, dat heb ik vorig jaar ook een tijdje gedaan.
    Maar je mag er zijn hoor!
    We zijn zoals we zijn en daar mogen we we TROTS op ZIJN
    Go ON(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen