003 | Charlotte Emelie Jenner
003 | Charlotte Emelie Jenner
"Trouwens.. " Begon Harry. "Ik heb Gemma beloofd dat je vanmiddag met haar mee gaat winkelen, hoop niet dat je dat erg vind?" Vroeg Harry me. "Nee, natuurlijk niet!" Antwoordde ik gelijk. Ook al was Gemma eigenlijk mijn schoonzus, het voelde meer als een van mijn beste vriendinnen. Want ook al woonde ze in Holmes Chapel, ze was er altijd voor me. Ik kon haar altijd bereiken en ze zou dan ook elke minuut van de dag klaar staan om naar me toe te vertrekken. Letterlijk. "Ik ben blij dat jullie zo goed met elkaar om kunnen gaan." Gaf Harry toe. "Ik ook. Zullen we vanavond uit eten gaan? Anne, Robin, Gemma, jij en ik?" Om het nieuwe jaar te vieren?" Vrolijk sprong ik op van het bed. Nu Anne, Robin en Gemma toch in Londen waren konden we er net zo goed iets leuks van maken. Harry schudde lachend zijn hoofd. "Jij wilt gewoon een reden voor een extra jurkje in je onmenselijk grote kledingkast." Onderzoekend keek Harry me aan. Fuck, waarom kende hij me zo goed? "Klopt." Gaf ik twijfelend toe. "Maar geef toe, het is een goed idee?" Smekend keek ik Harry aan. "Hmm, oké dan. Maar altijd omdat jij er zo mooi uit ziet in een jurkje." Stemde Harry in. "I looooove you." Glimlachend vloog ik hem om zijn hals. Harry sloeg zijn armen om me heen, draaide me om en kwam glimlachend boven me hangen. Hij drukte kusjes in mijn nek en verschillende kreunen verlieten mijn mond. "Haz, stop." Bracht ik moeilijk en mompelend uit. "Waarom?" "Omdat ik me klaar moet maken, anders kan ik niet met je zus gaan shoppen." Stribbelde ik tegen. "Ik geloof niet dat ik dat zo erg vind." Mompelde hij terwijl hij verder ging met kusjes drukken in mijn nek. "Nee maar ik wel. En zij ook." Grinnikend duwde ik Harry van me af. Nep-boos sloeg hij zijn armen over elkaar. "Spelverpester."
"Dus.." Begon Gemma. "Hoe was gister avond?" Vroeg ze me hoopvol. "Wat bedoel je?" Niet begrijpend keek ik haar aan. "Laten we naar Starbucks gaan, dan vertel ik het je." Stelde ze voor. Ik knikte instemmend waarna we met onze handen vol tassen naar Starbucks liepen. Beiden bestelde we een warme chocolademelk die we niet veel later van bar medewerker overhandigd kregen. "Bedankt." Glimlachten Gemma en ik oprecht naar hem waarna we een tafeltje namen bij het raam. "Dus.. Vertel?" Haalde ik het eerdere onderwerp weer op. Gemma keek even bedenkelijk naar het bruine goedje met slagroom in de bekende witte bekers met groen Starbucks logo waarna ze diep zuchtte. Vragend keek ik haar aan. "Ik belde Harry vanochtend omdat jij aangezien je slaap heilig is je telefoon toch niet zou opnemen. En hij klonk nog al enthousiast." Vertelde ze me. "Dus..." Spoorde ik haar aan om verder te gaan. "Nou, normaal is het moeilijk om dingen uit hem te krijgen. Hij is nou niet bepaalt over over zijn relatie's tegen mij. Maar dit keer leek hij het wel van de daken te schreeuwen." Ging ze verder. "Wat van de daken schreeuwen?" Totaal onbegrijpend keek ik haar aan. Geen idee hebben waar ze het nou eigenlijk over had. "Serieus Charlotte?! Dat jullie seks hebben gehad natuurlijk!" Breed grijnzend keek Gemma me aan. "Oh, dat." Gaf ik toe. "Was de seks niet goed?" Verward keek ze me aan. "Nee, het was geweldig. En is dit niet raar om met jou te bespreken? Ik bedoel, hij is je kleine broertje.." Mompelde ik. "Eigenlijk wel. Maar ik ben gewoon nieuwsgierig. Behandel me alsof ik je beste vriendin ben. Tell me the details." Drong ze aan. "No way!" Gilde ik door de Starbucks heen. Verschillende mensen keken vreemd onze kant op. Andere juist weer vragend. Vriendelijk glimlachend gaf ik ze aan dat er niks was waarna ze hun hoofden voorzichtig een andere richting in draaiden. Mij nog steeds in de gaten houdend. "Dat is serieus echt raar hoor Gemma." Vertelde ik haar. "Oké ik geef het toe. Harry wilde het graag weten. Hij wilde weten of jij het net zo geweldig had beleefd als hij." Gaf ze toe. Mijn mond viel letterlijk bijna open. "Hij was er onzeker over?" Vreemd keek ik Gemma aan. Nooit had ik verwacht dat dé Harry Styles ergens onzeker over was. Hij had altijd zijn woorden klaar, en zo niet dan was je een heel belangrijk persoon voor hem. "Blijkbaar." Mompelde ze. "Stiekem vroeg hij zich ook nog af of je eigenlijk maagd was of niet." Mompelde ze waarna we beiden in de lach schoten. "Jij en ik weten allebei dat ik verschillende one night stand heb gehad, zelfs hij weet dat. Wat denkt hij dat dát inhoud?" Bracht ik lachend uit. Gemma hief lachend haar schouders op. "No idea. Maar laten we hierover op houden en verder gaan met shoppen! Het begint aardig awkward te worden." Stelde ze voor. Instemmend knikte ik. "Inderdaad." Ik sloeg het laatste beetje van mijn warme chocolademelk achterover waarna we beiden op stonden om onze jassen weer aan te trekken en onze sjaals om te doen. Verder met onze missie; shoppen tot we er bij neer vallen.
Reageer (9)
Dit is echt super goed!
1 decennium geledenI lovee your story so much ea! ❤❤
Snel verder!!<3
Can't tell you enough: I FREAKINNNN' LOBE YOUR STORY!!!!!!!!!
1 decennium geledenHahahah tis een zalig stuk! Ik val in herhaling maar dt is een super verhaal!! <3~A
1 decennium geledenSlecht stukje??! Supergoed!!!!!!!!! sneeeeeeeel verder please!!
1 decennium geleden