Foto bij Know 13

Morgen ben ik jarig ^^
Maar dan weet ik niet of ik kan schrijven.....

Als we thuiskomen loopt Lottie meteen door naar boven en loop ik naar de keuken om mijn moeder te helpen met koken. Ik snijd wat groenten en wordt dan de keuken uit gezet omdat ik toch alleen meer meer werk maak dan dat ik doe. Mokkend loop ik naar boven en ga op mijn kamer zitten om me te vervelen. Na een tijdje komt Charlotte binnen. 'Hé broertje! Wat ben je aan het doen?' vraagt ze vrolijk. 'Niets' zeg ik geïrriteerd. 'Nou nou, een beetje minder boos kan ook wel hoor' zegt ze en ze loopt weg. Ik zucht even. Dan roept mijn moeder dat het eten klaar is en ik loop naar beneden. Tijdens het eten praten Daisy en Phoebe honderduit over hun schoolreis van morgen terwijl ik mijn mond maar gewoon houd. Als we klaar zijn met eten vlucht ik gelijk naar boven en zie ik dat Max me gewhatsapp't heeft. 'Mijn neefje voelt zich helemaal thuis dankzij je zusje. Thx' staat er en ik glimlach even. 'Dan moet je mijn zusje bedanken (:' stuur ik terug en ik besluit even te gaan liggen. Even maar.......
Als ik wakker wordt zie ik dat het al bijna kwart voor acht 's ochtends is en ik spring op om me klaar te maken voordat ik te laat kom....

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen