Hoofdstuk C
Hier is hij dan, hoofdstuk C. *O* Als ik de letters van het alfabet af was gegaan zouden we hier een stuk sneller zijn geweest.
Dat is rustgevend, verdedigde Angelina. Ik denk dat je dat na wat we straks gaan meemaken meer zult waarderen dan een wild avondje stappen.
Dat is rustgevend, verdedigde Angelina. Ik denk dat je dat na wat we straks gaan meemaken meer zult waarderen dan een wild avondje stappen.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (12)
Awww, wat is Oliver toch een schatje... <3
1 decennium geledenIedereen plaatst maar van die ongeduldige reacties en ondertussen ben ik mijn eigen minifeestje aan het vieren omdat Oliver eindelijk, eindelijk heeft verwoord wat hij voor Percy voelt. Niet dat dat nou zo onduidelijk was, maar het is fijn om te weten dat in hoofdstuk honderd hij eindelijk even goed op de hoogte is van zijn eigen gevoelens als de lezers dat zijn. Dus yay! *O*
1 decennium geledenAan de andere kant ook niet yay, want ik vind Olivers redenen om Percy niet te kussen toch wel aardig zwak. Na alles wat ze hebben meegemaakt kan die onthulling toch niet zo groot zijn? Als het nu nog niet duidelijk is hoeveel ze van elkaar houden, weet ik het ook niet meer. Eigenlijk zou het me juist beter lijken om hem nu gewoon te kussen. Niet alleen weet je dan zeker dat Percy het weet voordat je je in een levensgevaarlijk gevecht stort, maar volgens de oude Grieken was die manier ook erg effectief.
hij is zo een watje :p
1 decennium geledenpercy vind hem wel leuk!
We kunnen lekker wachten tot deepiloog volgens, en dan ben ik er nog niet zo zeker van dat ze elkaar kussen. Het zal natuurlijk weleuk zijn . Maar laten we niet te hard van stapel lopen.
1 decennium geledenSQUARE WAT DOE JE IEDEREEN IN HEMELSNAAM AAN BETERE TIMING WAS ER NIET. AMEN.
Ik kan hier zo niet tegen...
1 decennium geleden