Hoofdstuk XCVIII
Twee hoofdstukken binnen vierentwintig uur, yay.
Het is niet eerlijk.
Natuurlijk is het niet eerlijk. Dit was nooit eerlijk, Oliver, anders hadden we ons op dit moment niet op een oorlog moeten voorbereiden.
Het is niet eerlijk.
Natuurlijk is het niet eerlijk. Dit was nooit eerlijk, Oliver, anders hadden we ons op dit moment niet op een oorlog moeten voorbereiden.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (11)
Nononononono, please please please please please please please please please please please please please don't let Wesley die.
1 decennium geledenI'm crying already.
Aww, poor Wesley... Maar hij mag hoe dan ook niet dood gaan!
1 decennium geledenArme Wesley. ;(
1 decennium geledenPlease. Stay. Alive.
Sorry Wes, maar je ouders moeten het nog maar wat langer samen uithouden daar beneden. Jij gaat namelijk niet dood, hoor je me? Jij komt net zo levend en wel uit dit gevecht als Oliver en later word je de peetvader van zijn adoptiekindertjes. 'Oom Wesley'. Zo'n sarcastische man die die kinderen meeneemt naar pretparken en kermissen en daar bij een schiettent prijzen voor ze wint en ze volpropt met ijs en snacks en ze dan weer helemaal hyperactief thuis aflevert.
1 decennium geledenGeen dood lijk dat begraven ligt in het kasteel van Hogwarts. Dat gaat niet gebeuren. Gebeurt het wel, spring ik van een klif en neem ik Square mee.
Awww, arme Wesley
1 decennium geledenlaat hem alsjeblieft leven! <3