Vorige keer:
'Wil je wat drinken?' vraagt Bill dan.
'Ja hoor. Ik drink wat jullie drinken', zeg ik.
'Cola dus', antwoordt Bill. Bill gaat weg. Hier zit ik nu. In een vreemd huis. Bij mensen die ik maar half ken. En een jongen met dreads die geconcentreerd naar het televisiescherm aan het staren is. Wat later komt Bill terug met twee cola's. Tom heeft geen woord gezegd en heel de tijd tv zitten kijken.
'Alstublieft', zegt hij. Hij geeft me de cola en gaat naast me zitten aangezien Tom zijn plaats al heeft weggegeven door voor het tv-scherm te gaan zitten. Tom draait zich om.
'En ik?' vraagt hij.
'Wat jij?' vraagt Bill.
'Waarom krijg ik geen cola', vraagt hij.
'Ja zeg. Maak het wat. Ik ben je slaaf niet', antwoordt Bill. Tom zucht en staat recht.
‘En? Vind je het hier leuk wonen?’ vraagt Bill dan.
‘Bwa ja, soms zou ik liever ergens anders wonen, maar het is hier wel nog leuk’, antwoord ik.
‘Waar zou je dan willen wonen?’ vraagt hij.
‘Weet ik niet’, antwoord ik met een lach. Hij lacht terug.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • ClumsyMolly

    :O


    SCHIET ZE NEER xD

    :D

    1 decennium geleden
  • Scenegirly

    klotemoederrrrrr!

    1 decennium geleden
  • MiniThuy

    Ik hoop dat ze geen straf krijgt!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen