Fien:
o nee daar staat ons nieuwe klasgenoot ze staat daar tegen de muur met een houding van kijk ik ben alles enzo.
en dat moet straks naast mij gaan zitten.
nou dankjewel nieuwe school, papa, Goor alles waarom konden we niet in Eindhoven blijven daar was het prima.
had ik me vriendinnen en vrienden leuk oppas baantje bij wat achter af bleek het zusje van Owen.
Fay was altijd zo lief en vrolijk ze voelde als een zusje voor me, ze keek ook zo droevig toen ik vertelde dat ik ging verhuizen en niet meer kon oppassen.
ik kreeg bij mijn afscheid een mooie zelf gemaakte tekening die nu trots boven me bed hangt.
Daan tikte me aan wat?! vraag ik nou ik vroeg of dat het nieuwe meisje was maar je leek wel op een andere wereld.
ja sorry ik was met mijn gedachten bij Eindhoven enzo maar ik hoop niet dat dat het nieuwe meisje is want dan word het nog een zwaar schooljaar voor me.
ahh mis je Eindhoven zo dan? ja dat word dan ook een zwaar jaar voor mij ze kijkt me namelijk niet al te vriendelijk aan.
soms mis ik Eindhoven heel erg ik had daar me vrienden enzo en mis de gezelligheid van Brabant enzo antwoord ik.
o vind je me niet gezellig dan zegt Daan met een prullip.
haha jou wel gekkie maar de rest ken ik niet en ik heb het gevoel dat ze me uitlachen om me accent.
dat doen ze vast niet waarom zouden ze aardig meisje als jouw nou uitlachen? en daarbij er is niks mis met je accent vind het wel cute.
ahh wat ben je toch ook lief misschien is Goor toch zo slecht nog niet.
samen moeten jullie lachen en dan komt meneer weer voor de klas staan nou jongens dit is het nieuwe meisje.
en dan komt Melissa om de hoek vandaan ze kijkt verlegen naar de grond en ze bloost.
zachtjes stoot ik Daan aan dit is niet zo erg misschien word het toch nog een top jaar.
als Melissa op kijkt en ons ziet kijkt ze al weer wat blijer.
ze stelt zich voor:
hallo ik ben Melissa ben 14 jaar.
en ben net verhuist van uit Eindhoven.
goedzo antwoord Smit nu de rest van de klas.
hallo ik ben sem en ben 13 jaar.
hallo ik ben Eva en ben 14 jaar.
hallo ik ben ............
en dan ben ik aan de beurt hallo ik ben Fien en ben 13 jaar maar dat wist je al fluister ik er zachtjes aan toe.
naast me hoor ik Daan zachtjes lachen.
na dat iedereen is geweest komt Melissa naast me zitten ik zeg tegen haar dat ik blij ben dat ze bij ons in de klas zit en niet dat andere meisje.
ze lacht nee man dat kind is echt raar ik vroeg haar wat en ze keek me mega raar aan net of ik van een andere planeet kom.
haha dat doen ze bij mij ook dat komt denk ik door ons accent dat moeten we echt zo snel mogelijk kwijt zien te raken ze ik lachend.
naast me hoor ik Daan zeggen nou dames bijles nodig in Twents praten?
graag zeggen Melissa en ik tegelijk.
nou bedenk maar een dag in de week dat jullie kunnen.
euhmm zullen we woensdag doen dan zijn we vroeg vrij kan jij dan Daan?
tuulk
okee Daan de bijles is nog niet begonnen wat zeg je nu.
haha dat leer je woensdag wel.
nou willen die 3 achter in ook stil worden zegt smit ik snap dat het leuk is zo nieuw iemand maar nu wil ik graag verder met mentor uur.

Reageer (3)

  • ginadam

    Hahahahh daan met mijn accent cutee snel door hoor!!!

    1 decennium geleden
  • MS123456

    Super leuk!! XXX wat is Daan een cutie hahaha

    1 decennium geleden
  • MS123456

    Super leuk!! XXX wat is Daan een cutie hahaha

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen