POV Jace

Met een zucht opende ik mijn ogen. Konden die mensen niet gewoon hun mond dichthouden? Blijkbaar was een trap niet genoeg geweest. Ik stond langzaam op en trok mijn deken weg. 'Goedemorgen.' zei Niall opnieuw. 'Hi.' mompelde ik en draaide me om en liep weg. 'Je hebt me net heel hard geschopt.' zei Zayn en ik hoorde dat ik hem goed had geraakt. Ik grijnsde en liep vrolijk verder. 'Weet ik!' riep ik vanuit de gang en liep naar boven toe om te gaan douchen.
Toen ik klaar was met douchen trok ik snel een setje kleren aan. Ik nam mijn mobiel op en meteen hoorde ik een vrolijke stem aan de andere kant van de lijn. 'Te veel vrolijkheid schat.' mompelde ik en liep naar beneden toe. 'Weet ik, maar heb je zin om zo te komen?' vroeg mijn beste maatje, op mijn zus na, Zoë. 'Tuurlijk!' riep ik terug. Snel maakte ik een ontbijt klaar en liep vrolijk pratend de woonkamer in. De jongens keken me raar aan maar zagen toen dat ik aan het bellen was. Met mijn mobiel tussen mijn oor en schouder geklemd, bord in mijn ene hand en afstandsbediening in mijn andere hand, zocht ik naar een leuk programma. Snel at ik mijn ontbijt op en rende daarna weer naar boven om make-up en haar te doen. Toen ik dat had gedaan, pakte ik mijn tas met wat spullen en liep weer naar beneden. Ik griste mijn autosleutels van het rekje af en riep dat ik weg ging. 'WACHT!' werd er geblèrd achter me waardoor ik me geërgerd omdraaide. 'Waar ga je heen?' vroeg Harry. 'Naar een vriendin.' 'Maar dan zitten wij hier alleen.' 'Dus?' 'Maar..' 'DOEI!!' riep ik en knalde de deur dicht. Snel stapte ik in mijn geliefde auto en racede weg.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen