POV Jasmine

Ik werd ruw wakker gemaakt. Boos keek ik op en keek naar twee prethoofden. Harry en Louis als ik het goed had. WTF deden zij in ons huis? 'Je moet wakker worden.' zei Harry en trok de deken van me af. Nijdig stond ik op en pakte mijn gitaar van de standaard af. Boos liep ik de kamer uit om naar beneden te gaan maar op de gang zag ik nog meer mensen staan dus keerde ik weer terug naar mijn kamer. Daar ging ik op mijn balkon zitten en deed de deur op slot. Zachtjes begon ik gitaar te spelen. Verstoord keek ik op toen er iemand op de deur klopte. Ze begonnen te glimlachen toen ik opstond. Sukkels. Met een ruk schoof ik de gordijnen dicht en speelde verder op mijn gitaar. Ik hoorde hoe ze mopperend wegliepen en toen naar elkaar schreeuwde omdat ze Jace zochten. Ik schudde nog een keer met mijn hoofd en speelde weer zachtjes verder.
Rond tien uur besloot ik toch maar naar beneden te gaan. Ik legde mijn gitaar op mijn bed en kleedde me even snel om. Ik keurde mijn look goed en liep toen naar beneden. Ik liep achter de bank langs, waar alle jongens opzaten en waar Jace lag te slapen, en zag dat ze een twitcam aan het doen waren. Goed, we konden dus meteen beginnen met terug irriteren. Ik liep weer terug, achter de bank langs, en ging eten halen. Daarna liep ik weer terug naar de kamer, nog steeds achter de bank langs en zette mijn eten op de tafel neer. Weer liep ik terug en haalde snel wat te drinken. Voor de laatste keer liep ik weer terug. Dit keer tergend langzaam achter de bank langs waardoor je een rode vlek in het beeld zag verschijnen. Grijnzend ging ik op de bank tegenover hen zitten en keek ze dodelijk aan. 'Waarom kijk je zo boos?' vroeg Zayn en wendde zijn blik af van de laptop. 'Omdat jullie mij wakker hebben gemaakt. En als er één ding is dat je niet moet doen, dan is het mij wakker maken.' zei ik en dronk in één adem mijn beker leeg. Zayn keek me verbaasd aan en knikte. 'Slaapt ze altijd zo lang?' vroeg Liam nu en wees naar Jace. Ik knikte. 'En als je te veel praat kan je dit verwachten.' zei ik en precies op dat moment gaf Jace Zayn een keiharde trap tegen zijn bovenbeen. 'Dat wordt een blauwe plek.' mompelde ik lachend. 'Dankje Liam. Bedankt dat je dat moest vragen.' zei Zayn boos tegen Liam en wreef pijnlijk over zijn bovenbeen heen. Om er nog een schepje bovenop te doen, legde Jace daarna ook nog haar benen overdwars over hun schoot heen waardoor er niks meer te zien was op het beeldscherm. Haar deken zat namelijk voor de camera. 'Goed,' begon Liam en duwde de deken een stuk naar beneden. 'Ik denk dat de twitcam lang genoeg heeft geduurd.' Ze namen afscheid van hun fans en klapten de laptop dicht. Ik klapte een keer in mijn handen en stond op. 'Ik ga naar Bella.' mompelde ik en liep naar buiten toe. De vragen over wie Bella was negerend.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen