Vorige keer:
Ik wil rustig op msn wat gaan praten als mam me weer roept.
'Mariko, je bent vergeten de hond uit te laten!' schreeuwt ze.
'Doe ik straks wel' schreeuw ik terug.
'Nú!' hoor ik haar kwaad roepen.
'Kutmens', mompel ik. Ik sta op en ga naar beneden. Flower, die ik al een hele tijd niet meer gezien heb, komt op me af rennen. Ik maak haar leiband vast aan haar halsband en neem mijn jas van de kapstok. Ik doe mijn jas aan en ga samen met Flower naar buiten. Ze trekt minder dan de vorige keer. Dat is waar ook, toen had ik die twee leuke jongens ontmoet. Als ze in de buurt zijn, zal ze wel weer beginnen trekken. Ik ga weer naar het park en laat haar weer los. Ze heeft deze keer blijkbaar geen zin om te zwemmen. Maar goed ook. Als ik ze roep, komt ze direct. Ik maak de leiband weer vast aan haar leiband en ga op mijn gemak terug naar huis. Als ik de deur achter me sluit, voel ik een soort van teleurstelling diep in me. Waren deze jongens dan zo leuk? En waarom dan? Ik heb ze nog maar één keer ontmoet. Wat jammer dat ze er niet waren. Ik maak de leiband los en laat Flower lopen. Ik ga naar boven. Als ik bij de badkamer kom, hoor ik dat er al iemand in zit. Ik loop dan maar terug naar beneden en ga naar de keuken. Ik neem een appel uit de fruitschaal en eet hem op. Ik zie Robin in de zetel hangen en plof naast hem neer. Van saaie dingen op televisie val ik altijd in slaap. Drie keer raden naar wat Robin aan het kijken. Iets saai dus. Ik begin me echt moe te voelen en bied geen weerstand wanneer de vermoeidheid controle over me neemt.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Agree

    ik wou hetzelfe als die hieronder zeggen xD

    1 decennium geleden
  • ClumsyMolly

    ZAlig ^^



    *wil niet btweterig doen :$
    maar eerst bestellen ze chocomelk en dan drinken ze cola :$*

    Xx ly ik ga snel verder:D

    1 decennium geleden
  • Scenegirly

    je moet egt verdergaaaan!
    hys egt leuwk!(bill oowk(H)) haha

    1 decennium geleden
  • Forbidden

    SUPERMOOII! XDD

    1 decennium geleden
  • MiniThuy

    te cooll!!!
    je quizjes ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen