POV Jace

Nog na lachend stopte ik alle vaat weer in de vaatwasser. Snel rende ik naar boven toe om ook even snel te gaan douchen. Snel douchte ik en liep met mijn lichaam in een handdoek gewikkeld naar mijn kamer toe. Ik sloeg mijn kast open en zocht naar mijn kleren. Uiteindelijk pakte ik een setje kleren en trok het snel aan. Daarna deed ik mijn haar in model en liep weer naar beneden toe om achter mijn vleugel te gaan zitten. Man, ik hield van vakantie. Ik speelde een stuk en keek geërgerd op toen de telefoon ging. Met een zucht stond ik op en liep erheen. De nummerherkenning gaf aan dat het mn vader was. 'Ja.' nam ik op. 'Lieverd met papa.' 'Ik ben je lieverd niet.' 'Is Jasmine thuis?' 'Nee.' 'Nou dan vertel ik het wel tegen jou. Je moeder en ik zijn het er over eens als ik vind dat we jullie te veel alleen laten. Daarom hebben we voor gezelschap geregeld.' 'Steek dat gezelschap maar in je kont.' zei ik kil. 'Jace, luister nou even.' 'Ik luister, helaas.' 'We hebben gezelschap geregeld wat jullie heel erg zullen waarderen.' 'Goed.' zei ik en hing op. Ik ging met een chagrijnig gezicht op de bank zitten.

Na een half uur kwam Jasmine fluitend de kamer binnenlopen. 'Wat kijk je chagrijnig.' zei ze opgewekt. 'Ben ik ook.' snauwde ik naar haar. 'Oke wat is er mis?' vroeg ze meteen en kwam naast me zitten op de bank. 'Ze hebben gezelschap voor ons geregeld.' zei ik en stond op. 'Ze vinden dat ze ons teveel alleen laten. ZE HEBBEN GEZELSCHAP GEREGELD!' schreeuwde ik en rende naar boven. Ik kwam die dag alleen nog naar beneden voor het avond eten. Wat overigens in stilte verliep. Ik kon mijn ouders wel wurgen. We hadden het zo gezellig samen met zijn tweeën! Het zullen vast van die trutten zijn die denken dat ze alles zijn. Of vrouwen van 40 die ons alles verbieden.
Zuchtend trok ik mijn pyjama aan en ging in bed liggen. Ik haatte mijn ouders.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen