Ok , blijkbaar is mijn story echt slecht , ik ben van 7 abo's naar 5 gegaan :(
Ik kan misschien beter stoppen met deze story --'

Liam en ik wandelden richting de jongens.
De andere leden keken me aan met hun perfecte gezicht en hun stralende ogen op mij gericht.
Toen we bij hen aangekomen waren keek ik hen ietwat verlegen aan.
Zo bleven we een tijdje ongemakkelijk in het groepje staan,maar na een tijdje zei Harry:"Het wordt nu wel tijd dat we gaan repeteren,ik wil het niet te laat maken."
De jongens knikten goedkeurend en ze vertrokken naar het podium.
Louis legde zijn hand op mijn rug en zei : "Kom maar mee schat,zet je hier maar neer."
Ik lachte verlegen en ging zitten op het plastieken stoeltje.
Ik keek naar jongens toen ze repeteerden en ik genoot met volle teugen.
Eerst ging mijn aandacht vooral naar Liam,hij was tenslotte toch bijna mijn vriendje.
Maar na een poosje dwaalden mijn ogen ook af naar de andere jongens.
Ik zag Niall,Zayn,Louis en Harry en ik snapte niet dat ik hen niet eerder had opgemerkt.
Opeens leek mijn liefde voor Liam te verdwijnen als sneeuw voor de zon.Die andere jongens zagen er eigenlijk ook wel leuk uit.
Toen hun repetitie gedaan was stapte ik op hen af en maakte wat beter kennis met ze.

POV Liam:
Ik weet niet was Sofie's probleem was.
Heel de namiddag gaat ze al om met de andere jongens en kijkt ze geen één keer om naar mij.
Haar liefde voor mij gisteren leek zo oprecht,maar nu begin ik daar al aan te twijfelen.
Kijk haar nu! Momenteel staat ze te flirten met Zayn zonder er doekjes om te winden.
Als haar ogen zijn kleren konden uittrekken,stond hij nu al lang naakt op het podium.
Ok Liam,wat beeld je jezelf in?
Je bent net een koppel met haar en je bent al jaloers? Ze wilt alleen kennis maken met de anderen,meer is er niet aan de hand.
Als je nu al het jaloerse vriendje gaat uithangen zal er van de relatie ook niet veel komen.


Ik lachte uitbundig met de grap die Louis net maakte.
Hij was de laatste.Nu had ik alle telefoonnummers te pakken.
Nu alleen nog afspraakjes maken met de jongens en alles is geregeld.
Ik bedacht me even dat het eigenlijk een rotstreek was van mezelf om Liam zo de behandelen,maar die gedachte ging al snel uit mijn hoofd.
Eigenlijk was er toch niets mis mee?Ik probeerde gewoon wat uit met de andere jongens en de leukste koos ik eruit.
Ik kan ze toch allemaal krijgen,dus waarom zou ik het niet proberen?
Ik lachte met de gedachte dat ik 5 jongens aan de haak zou kunnen slaan en vertrok naar huis.
____________________________________

Wow,Sofie is echt wel een rotmens !
Maar ja , ik denk dat ik toch maar beter stop met deze story . er vallen telken abo's af , dus waarschijnlijk vinden jullie het niet leuk ...
Sorry voor al mijn gezaag (:
Veeeeel kusjes
MissMalikXx

Reageer (1)

  • Chasing1D

    NOoooooooooooooooooooooooOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo Waarom? Het is echt niet slecht :o Natuurlijk is het jouw beslissing... Maar beloof mij wel, dat je dan een ander verhaal zou schrijven ;D I LOVE YOUR STORY'S... BY THE WAY IK VIND HET ZO COOL DAT WIJ ELKAAR HEBBEN TERUG HEBBEN GEVONDEN OP FACEBOOK HAHAHAHHAHAH VOND IK BEST WEL GRAPPIG! IK BEN HYPER, DUS EXCUSES VOOR MIJN AWESOME CAPSLOCK XOXOOOOOOOOXOXOOOOOXXXXX JE BENT SUPERRRRR AWESOME! EN JE SCHRIJFT ECHT SUPER GOED EN HET VERHAAL IS SUPER EN JIJ BENT SOWIESO EEN SUPER PERSOON! DUS WAAROM WAARDEREN MENSEN DAT NIET, DIE DUS NIET SUPER MEER ZIJN, DOOR DAT ZE JOUW SUPER VERHAAL NIET SUPER VINDEN???,,??,??????????, _O_

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen