als goedmakertje voor die 19 mails,
hier nog maar een hoofdstukje..
uh-ooohhhhhh....

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Nelinuh

    Hopen dat ze er geen spijt van krijgt...
    Snel verder :D

    Xx

    1 decennium geleden
  • TomKBitch

    Ze mag dit echt niet doen !!!
    Ze gaat er altijd spijt van hebben !!
    Hopelijk ziet Tom het op tijd!! en houd hij haar tegen !!
    da wordt echt het slechtste wat ze doet in tijden !!
    als ze er ng nie klaar voor is mag ze dat echt niet doen !!
    plzz tommiej boy zie het ^^ doe die prachtige oogjs van je open !
    tom wacht al zo lang een beetje langer zal geen kwaad kunnen ;)

    supr geschreven !!!
    snel verder !!!

    XX Dymm

    1 decennium geleden
  • BRAINWITCH

    Like it. As usual. & Ik vind het leuk dat Marion dingetjes gaat doen met Tom. Dat verdient hij ook wel, zo lief als hij voor haar is en op haar wacht.
    Maar ze moeten nog geen seks hebben, niet dat ik verwacht dat jij dat nu gaat laten gebeuren ofzo, maar toch.
    Komt er vanavond ofzo nog een deeltje? Dan kan ik die morgen voordat ik moet werken, lezen. ^^

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Ik vind het goed geschreven allemaal, maar ik hoop echt dat Tom in het volgende deeltje heel even zijn verstand gebruikt in plaats van dat hij zich gewoon laat leiden door zijn lusten en toch nog eens nagaat of Marion echt wel zeker is van haar stuk.. Want het mag wel duidelijk zijn dat ze dit niet wil doet omdat ze er klaar voor is en als ze écht seks gaan hebben, vrees ik dat ze in de toekomst daar alleen maar nachtmerries over gaat hebben en dat ze daarna afstand gaat nemen van Tom, en dat mag echt niet gebeuren, want de kans is groot dat ze dan weer de pedalen over haar leven verliest.
    Heel goed geschreven, echt waar!
    Snel verder! (flower)
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen