Foto bij Know 10

Morgen weer school...
Ik weet niet of ik dan elke dag kan activeren maar ik doe mijn best!

'Waar woon je eigenlijk?' vraag ik aan Liam als we op de fiets zitten. 'Vlak bij school ergens' zegt hij vaag. 'Oke, dan gaan we daar naartoe' zeg ik en ik rijd richting school. 'Stop hier maar' zegt Liam plotseling. Ik stop en kijk verbaasd achterom. 'Maar...ik zou je naar huis brengen' zeg ik. 'Dat is hier vlakbij' zegt hij. Ik besluit er vandaag niet verder op in te gaan en zeg hem gedag. 'Tot morgen' zeg ik en ik rij weg. Ik krijg later wel uit hem waar hij woont. Als ik thuiskom staat Charlotte al in de tuin te wachten. Ik roep haar en ze komt aanfietsen en samen fietsen we naar Max. Ik bel aan en Max' moeder doet open. 'Louis, tijd niet gezien' zegt ze vrolijk. 'Hallo mevrouw Parera' zeg ik beleefd. 'Dit is mijn kleine zusje Charlotte' stel ik haar voor. 'Ze komt bij Niall in de klas.' Max' moeder knikt en laat haar binnen. Ik blijf op de stoep staan. 'Wil jij niet binnen komen?' vraagt ze verbaasd omdat ik buiten blijf staan. 'Nee, ikke...ik moet nog huiswerk maken' stotter ik. Ze knikt en sluit de deur. Ik fiets snel naar huis. Huiswerk, ja daaag! Ik ga eens even rondsnuffelen...

Reageer (2)

  • Hoothoot

    idd dit soort dingen lopen nooit goed af.... trouwens echt goede instelling qua huiswerk:P

    1 decennium geleden
  • VeerleClifford

    Go on,please(H)
    Niet doen Lou, daar kunnen probelmen van komen, laat Liam maar. Blijf zinn vriend dan komt het vanzelf

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen