Foto bij Know 9

Als mijn andere zusjes lachend en gillend beneden in de tuin spelen komt Charlotte binnen. 'Hé broertje, hoe kom ik bij Max?' vraagt hij. 'O ja, ik breng je zo wel' zeg ik. Charlotte knikt en loopt weer weg. 'Ikke...ik moet zo ook weer naar huis denk ik' zegt Liam zachtjes. Ik knik. 'Ik breng je wel, anders moet je lopen' grijns ik. Hij glimlacht voorzichtig. 'Kom je?' vraag ik en ik loop naar de trap. Hij staat op en loopt achter me aan. 'Wil je nog wat drinken?' vraag ik. Hij lijkt even te aarzelen maar zegt dan toch ja. 'Cola?' vraag ik hij knikt. Ik schenk twee glazen cola in en geef er één aan hem. Hij drinkt het glas in één keer leeg en zet het dan weer op het aanrecht. Ik kijk hem verbaasd aan en drink dan mijn glas ook leeg. 'Lottie?' roep ik onder aan de trap. 'Ik kom!' roept ze terug en twee seconden later staat ze naast me. 'Wat is er?' vraagt ze. 'Ik breng Liam even naar huis en dan ga ik met je mee naar Max okay?' vraag ik. Ze knikt en rent weer naar boven. 'Kom je?' vraag ik aan Liam. Hij knikt en ik geef hem zijn jas aan waarna we naar buiten lopen.

Reageer (1)

  • SomeNights

    wie zegt dat hij hem naar zijn huis brengt? misschien ontvoerd hij hem wel!!!(yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen