Foto bij hoofdstuk 16

:D er komt nog drama, voor degene die nu denken dat alles gewoon goed komt en ze
nog lang en gelukkig leven zonder problemen ;o

Zayn pov.

ik sta in vuur en vlam. niet letterlijk natuurlijk, maar zo voelt het.
het gevoel dat Amy me geeft. Amy. het meisje dat ik eerst zo haatte,en me dan zo verwarde.
het meisje waar ik nu zo veel om begin te geven. het meisje dat in mijn armen ligt en waar ik passioneel mee lig te kussen.
haar lippen zijn zoet en zacht en bewegen synchroon met de mijne,
haar kleine handen strelen mijn gezicht en woelen door mijn haar.
normaal zou ik degene vermoorden, niemand komt aan mijn haar! maar als Amy het doet vind ik het zelfs fijn.
terwijl we hevig verderkussen, bewegen mijn handen van haar schouders naar haar heupen,
daar houd ik haar stevig vast, alsof ik schrik heb om haar te verliezen.
zachtjes maar vastberaden trek ik Amy nog dichter naar me toe, zodat ze bijna op mijn schoot zit.
grinnikend kust Amy me verder. hoe lang we hier zo zitten weet ik niet, maar het voelt als de hemel!
na een tijdje maakt Amy haar lippen los van de mijne en kijkt in mijn ogen.
haar grasgroene ogen kijken me verward aan, alsof ze bang is dat ik er spijt van heb.
'kom eens hier' fluister ik hees, terwijl ik Amy op mijn schoot trek en mijn armen om haar heen leg.
ze legt haar hoofd op mijn borstkas en sluit haar ogen.
zo blijven we een tijdje liggen in deze omhelzing, diep verzonken in onze eigen gedachten.
ik streel Amy's rode haar, dat zo mooi past bij haar groene ogen en haar bleke huid.
ze is gewoon prachtig, het verwonderd me dat ze me terugkuste, dat ik mocht genieten van haar.
dat ze zich voor me openstelde. geen idee hoe het nu verder zal verlopen.
ik ben zo verward, dit kan wel eens de grootste fout van mijn leven zijn.
maar tot nu toe heb ik er nog geen spijt van.

Reageer (2)

  • Chasing1D

    Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww <3

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    YOU ARE THE ONE HOE-OEOEOE okay sorry ik luister grease pahaah
    snel verder? xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen