Gelukkig nieuwjaar voor vanavond allemaal!
En bedankt om mijn verhaal nog steeds te lezen en veel leesplezier met het volgende stukje.
xxx

5 dagen vlogen voorbij en vandaag was het oudjaar. De jongens en Yardéna waren al vroeg bij ons voor een beetje op Noa te letten als we ons klaar maakten.
'Jess kan ik u eventjes spreken?' Vroeg Yardéna.
'Ja tuurlijk, kom naar de keuken.' Zei ik.
'Ik heb een beslissing gemaakt.' Zei Dena.
'Over wat?' Vroeg ik.
'Morgen na nieuwjaar ga ik mee naar België.' Zei ze. Ik keek haar verbaasd aan.
'Ik heb het nog niet aan Niall verteld, ik durf niet.' Zei ze.
'Vertel het hem nu, ik blijf bij je.' Zei ik.
'Ok. Liefje kom eens.' Riep Dena.
'Wat is er?' Vroeg Niall.
'Ik euh ik ga morgen mee met mijn mama naar België.' Zei ze.
'Waarom?' Vroeg Niall geschrokken en verdrietig tegelijk.
'Ik heb mijn familie en mijn papa al zolang niet meer gezien en ik heb zoveel te vertellen aan hun en het is ook de ideale periode; nieuwjaar.' Zei ze.
'En wij?' Vroeg Niall.
'Euh er verandert toch niets.' Zei ze.
'Ik ga u zolang niet zien, volgende week hebben we veel interviews en optredens en daarna beginnen we met de wereldtour.' Zei Niall.
'Sorry maar ik moet dit doen.' Zei Yardéna wenend en liep de keuken uit.
'Wat is er?' Vroeg Louis.
'Problemen, ga jij even bij Dena.' Zei ik.
'Ok.' Zei Lou en ik ging terug de keuken in waar Niall nu ook stond te wenen. Ik gaf hem een knuffel en hij legde zijn hoofd op mijn schouder.
'Ze weet dat we een week vrij waren. Ik wou haar een weekendje naar Parijs cadeau doen omdat we het na volgende week druk gaan hebben en nu gaat ze naar België en ze vraagt me niet eens mee ofzo.' Zei Niall snikkend.
'Misschien moet je zelf vragen of je mee mag.' Vroeg ik.
'Nee.' Zei hij.
'Ga naar haar en praat.' Zei ik.
'Nee, ze heeft beslist om naar België te gaan en ze heeft me niet meegevraagd en ik moet dat accepteren.' Zei Niall
'Niall kijk naar mij.' Zei ik maar Niall negeerde me.
'Niall.' Zei ik en nam zijn hoofd vast in mijn handen.
'Praat met haar.' Zei ik.
'Nee, ik moet nadenken.' Zei hij.
'Je gaat het toch niet uitmaken?' Vroeg ik.
Niall twijfelde even.
'Tuurlijk niet, ik zie haar veel te graag.' Zei Niall.
Ik gaf hem een kus op zijn wang.
'En nu met haar praten zodat we vanavond een mooi oudjaar hebben.' Zei ik.
'Ok dan.' Zei hij.
'Ze is boven in de slaapkamer.' Zei Louis en Niall liep naar boven. Louis kwam de keuken binnen en deed de deur toe.
'Jij gaat toch ook niet naar België ehn.' Vroeg Louis.
'Tuurlijk niet.' Zei ik.
'Want ik kan u niet meer missen ze.' Zei hij.
'Ik u ook niet.' Zei ik.
'En vooral na dat voorval met Simon.' Zei hij.
'Sssssssst.' Zei ik en drukte mijn lippen op de zijne.
'Ik begrijp dat wel dat je je familie wilt zien.' Zei hij en zette me op de keukenkast.
'Ik laat jouw en Noa nooit meer alleen. Ik ga er wel naartoe tijdens de wereldtour als we in België zijn en op onze trouw.' Zei ik.
'Ik kan niet wachten om met je te trouwen.' Zei hij.
'Ik ook niet.' Zei ik en we begonnen te kussen en al snel opende ik mijn mond voor zijn tong.

Reageer (1)

  • xDelphine

    snel verder ;d.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen