I remember the times we spent together
All those drives, we had a million questions
All about our lives
And when we got to New York everything felt right
I wish you were here with me
Tonight


Tonight I've fallen and I can't get up
I need your loving hands to come and pick me up
And every night I miss you
I can just look up
And know the stars are
Holding you, holding you, holding you
Tonight


De regen tikt op het dak van het huis waar ik me bevind. Voor me ligt een oud fotoboek. Ik open het en blader het door, terwijl enkele tranen over mijn wangen lopen. Wat waren ze mooi, wat was ik ook mooi. Ongelofelijk, hoe één gebeurtenis je hele leven kan veranderen. Een vlaag van verdriet overschaduwt me. Volgens omstanders zou ik blij moeten zijn dat ik nog leef, maar hoe kan ik blij zijn met deze omstandigheden. ‘Kijk naar me, zie hoe verminkt ik ben,’ zou ik willen roepen, maar ik durf het niet. Ja en amen knikken, dat heb ik mijn hele leven gedaan. Ik ben het lieve meisje, de perfecte dochter. Maar perfect ben ik niet, nooit geweest, zal ik nooit zijn.

Voorzichtig sluit ik het boek, de enige herinnering aan mijn geweldige vader en prachtige zusje. Ik voel me zo schuldig, dat ik nu pas inzie hoe geweldig mijn vader was, hoe goed hij voor me was. Het liep de tijd voor zijn dood niet zo goed. We hadden verschrikkelijk veel ruzie, en daar heb ik zo veel spijt van. Ik zou zo graag hem weer willen zien, mijn excuses aanbieden. Maar die mogelijkheid heb ik niet, want hij is dood en ik leef. En ik moet er wat van zien te maken, al zie ik dat helemaal niet zitten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen