Chat Twenty-Two
Ik heb net een Braziliaan beledigt op Omegle door "Ola" te zeggen en te vragen of ze Spaans spreken daar. Niet dus, want hij werd boos en zei dat ze Portugees spreken. HALLO?! Hoe moet ik dat weten? Ik heb geen intergalactische kennis over alles.
Dit is weer een voorbeeld van hoe gefreakt onze samenleving is, mensen!
@Nightqueen: I know, maar persoonlijk vind ik ook de Ellie Goulding versie beter. Birdy en haar Skinny Love vind ik ook beter dan de originele versie van Bon Iver.
@1DMariekeX: Ik ben al blij met al die reacties die ik krijg! Maar de top zou wel leuk zijn ja ^^ I mean, vandaag is Chat Twenty-One 60x gelezen en 6 kudo's.. maar goed, ik ben al snel een tevreden mens
DUS MENSEN. Volgende hoofdstuk bij 40 kudo's, ben vanavond tot laat op dus als jullie willen een nieuwe Chat dan!
X.
Dit is weer een voorbeeld van hoe gefreakt onze samenleving is, mensen!
@Nightqueen: I know, maar persoonlijk vind ik ook de Ellie Goulding versie beter. Birdy en haar Skinny Love vind ik ook beter dan de originele versie van Bon Iver.
@1DMariekeX: Ik ben al blij met al die reacties die ik krijg! Maar de top zou wel leuk zijn ja ^^ I mean, vandaag is Chat Twenty-One 60x gelezen en 6 kudo's.. maar goed, ik ben al snel een tevreden mens
DUS MENSEN. Volgende hoofdstuk bij 40 kudo's, ben vanavond tot laat op dus als jullie willen een nieuwe Chat dan!
X.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (78)
Volledige naam: Taylor White
1 decennium geledenGeboortedatum (+leeftijd): 9-8-1994
Uiterlijk (beschrijf in drie regels): Blonde krullen, ongeveer 1,60 en helderblauwe ogen.
Persoonlijkheid (3 goede en 3 slechte):
- Is altijd vrolijk
- Kan heelgoed liefhebben
- Is dol op eten
- Onzeker
- Overbezorgd
- Als ze slaapt moet je haar laten slapen anders heb je een 3e wereldoorlog met haar
Zayn of Niall: NIALLER <3
Extra: Ze is echt áltijd vrolijk en kan nooit boos blijven, woont bij een alleenstaande vader want haar moeder is op haar 3e leeftijd weggegaan , Taylor heeft het hier erg moeilijk mee. Is geboren in Canada en is een baas in Frans. Ze houd van Nike air-max want dan lijkt ze langer, ze houd niet van hakken,sleehakken of iets wat daar mee temaken heeft
Thank you!
No problem
Volledige naam: Marie-louise Harries
1 decennium geledenGeboortedatum (+leeftijd): 18 maart 1994
Uiterlijk (beschrijf in drie regels): ze is lang ,smal en heeft bruin lang golvend(krullend) haar. Ze heeft achter haar oor een dromenvanger en op haar pols een muzieknootje als tattoo.
Persoonlijkheid (3 goede en 3 slechte):goed: lief, sociaal en grappig
Slecht: koppig, ze neemt alles letterlijk en is slordig
Zayn of Niall: zayn:)
Extra: ze speelt gitaar ( muzieknootje) en is een dagdromer ( dromenvanger). Ze danst al vanaf ze klein was en dat is dan ook haar droomjob. Ze heeft een tweeling Elise Harries.
Volledige naam: Lily Madison Jenner
1 decennium geledenGeboortedatum (+leeftijd): 25/04/1993 (19)
Uiterlijk (beschrijf in drie regels): Lang lichtbruin haar, groene ogen, slank maar niet erg lang (1m 67). Ze heeft altijd schattige blosjes op haar wangen en kleedt zich als een hipster.
Persoonlijkheid (3 goede en 3 slechte): + Ze is aardig tegen iedereen, ook al mag ze hem of haar niet.
+ Ze ziet overal het positieve in en lacht om ALLES wat ook maar wat grappig is.
+ Ze heeft dikwijls vreetbuien en kan geen nee zeggen tegen eten.
- Ze is niet gauw boos te krijgen, maar als ze echt kwaad is kan ze heel erg hard uit de hoek komen.
- Ze wordt ongemakkelijk als zich te veel mensen rond haar bevinden.
- Ze leeft in haar eigen gedachten en is vaak afwezig bij gesprekken, als je haar iets vraagt moet je zeker weten dat je haar aandacht hebt of ze hoort je gewoon niet.
Zayn of Niall: Nialler!
Extra: Ze is Iers (van Dublin) en kent Niall via Sean. Ze studeert fotografie en is verslaafd aan muziek en haar gitaar (al zingt ze zelf als een walrus die moet bevallen), ze is zwaar claustrofobisch en heeft haar broer verloren toen hij 13 jaar oud was en zij 11, dit is een erg zwakke plek van haar. Als ze een overdosis suiker op heeft wordt ze heel erg hyperactief en dan kan ze erg rare dingen doen.
Volledige naam: Alice Knowles
1 decennium geledenGeboortedatum (+leeftijd): 24 6 95 (17)
Uiterlijk (beschrijf in drie regels): getint, chocolade gekleurde ogen, 160 cm, slank, vintage kleding stijl, krullend haar tot op haar borsten en lange wimpers.
Persoonlijkheid (3 goede en 3 slechte): - heeft geen geduld - weet niet wanneer ze ergens mee moet stoppen - maakt zich gauw zorgen over hoe andere over haar denken. - maakt mensen graag aan het lachen - is een open persoon - geeft veel om haar dierbare.
Zayn of Niall: Niall
Extra: ze komt uit een normaal gezin met gescheiden ouders, haar moeder heeft een nieuwe vriend en haar vader ziet ze niet meer sinds haar 4e. Ze danst graag en houd van een lolletje en neemt het leven niet al te serieus.
Ik ben veel veel veel veel veel veel veeeeeel te laat, maar oké, misschien heb ik nog een kans dus:
1 decennium geledenVolledige naam: Melody Brooks
Geboortedatum (+leeftijd): 19 - 11 - 1994
Uiterlijk (beschrijf in drie regels): Blond halflang steil haar, blauwe ogen, 1.71 m, 50 kg, ze is niet heel bruin, maar ook niet superblank, ze heeft een tattoo van een vogel op haar enkel en een ster op haar pols.
Persoonlijkheid (3 goede en 3 slechte):
-heeft humor
-is er altijd als je haar nodig hebt
-lief
-onzeker
-onvlucht haar problemen
-ratelaar
Zayn of Niall: Zayn
Extra: Ze komt uit Australië, maar toen ze 12 was is ze met haar ouders en broers (Beau, Jai en Luke) naar Londen verhuisd. Op de middelbare school hier werd ze gepest en daarom veranderde ze van school. Ze wil heel graag een actrice worden en doet hiervoor ook een opleiding bij een acteerschool.