Foto bij Chat Twenty-Two

Ik heb net een Braziliaan beledigt op Omegle door "Ola" te zeggen en te vragen of ze Spaans spreken daar. Niet dus, want hij werd boos en zei dat ze Portugees spreken. HALLO?! Hoe moet ik dat weten? Ik heb geen intergalactische kennis over alles.
Dit is weer een voorbeeld van hoe gefreakt onze samenleving is, mensen!
@Nightqueen: I know, maar persoonlijk vind ik ook de Ellie Goulding versie beter. Birdy en haar Skinny Love vind ik ook beter dan de originele versie van Bon Iver.
@1DMariekeX: Ik ben al blij met al die reacties die ik krijg! Maar de top zou wel leuk zijn ja ^^ I mean, vandaag is Chat Twenty-One 60x gelezen en 6 kudo's.. maar goed, ik ben al snel een tevreden mens :)

DUS MENSEN. Volgende hoofdstuk bij 40 kudo's, ben vanavond tot laat op dus als jullie willen een nieuwe Chat dan!
X.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (78)

  • AnkePayne

    Omg super tof idee maar ik ven wss al te laat :s

    1 decennium geleden
  • Chantilly

    Volledige naam: Rosemay Jane Carter (bijnaam: Rose)
    Geboortedatum (+leeftijd): 31 Maart 1994
    Uiterlijk (beschrijf in drie regels): Lange bob, Bruin haar met blonde highlights, Groene ogen, 1.71m
    Persoonlijkheid (3 goede en 3 slechte):
    Lief, Sociaal, silm & soms wat brutaal, flapuit, onzeker
    Zayn of Niall: Nailler
    Extra: Ze is het oude buurmeisje van Naill en was vroeger verliefd op hem. Ze is ook naar London verhuist en zoekt Naill weer op. Naill en Rosemay worden verliefd.

    1 decennium geleden
  • quinty_esmee

    okeyy ik ga mezelf opgeven :D gwn omdat het kan XD
    alleen bn ik in ht echtwel jonger...

    Volledige naam: Quinty Esmee Kneefel
    Geboortedatum : 11 maart 1994
    Uiterlijk (beschrijf in drie regels): Rood (geverfd) haar. Blauwe ogen en houd van veel kleur maar toch stoere en grappige kleding.
    Persoonlijkheid (3 goede en 3 slechte): Heeft heel veel vrolijke momenten maar kan opeens heel depresief zijn en onzeker. Probeerd mensen op te vrolijken en houd van thee. Is niet populair en word wel eens nerd genoemd... Houd van haar vriendinnen die ze nooit meer kwijt wilt. heeft nogal eens de neiging om heel erg te gaan ratelen...

    Zayn

    Extra: uhm.... kan keyboard spelen.. kan totaal niet tekenen... houd van af en toe zingen... uhm... thats it... i think

    1 decennium geleden
  • Harmony95

    Ik weet niet of het nog kan maar ik stuur toch nog een personage in:

    Naam: Ciara Harmony Wasumbadja.
    Leeftijd: .14-2-1995 (17)
    Uiterlijk: Ciara heeft lang bruin/zwart krullend haar. Ze is licht getint en heeft fel groene ogen. Ze is 1.65 en ze is van Indonesisch afkomst dus ze heeft een kleine neus. Ze draagt meestal stoere kleding met een randje alto. Mar ze kan ook lieve jurkjes dragen. Ze heeft een tattoo van een dromenvanger op haar onderarm en ze heeft ook een tattoo van Ra (eyeptische zonnegod) met vleugels die over heel haar rug lopen.
    Persoonlijkheid: Ze is heel lief en zorgzaam, ze probeert altijd vriendelijk te zijn. Ze is best snel gestresst of depressief. Ze kan ook snel jaloers zijn en als er wat met haar is grijpt ze snel naar de alcohol, dit is op korte termijn.
    Wie: Zayn
    Extra: Ze komt uit een groot gezin. Ze heeft 5 broertjes: Joshua, Jessie, Leon, Marc en Florian. Ze moet vaak op hun passen want haar ouders zijn voor het werk vaak naar Dubai. De rede dat ze snel depri is is omdat ze de stoornis borderline heeft en een lichte bipolaire stoornis heeft. Ze heeft omdat ze zich vaak zo rot voelde en niet wist wat er aan de hand was ook aan zelfbeschadeging gedaan. Hier is ze aan geholpen en het gaat veel beter. Ze is zwanger van Zayn maar durft het niet te vertellen.

    Hopelijk wordt ik gekozen! Ik vind je verhaal echt super.

    1 decennium geleden
  • MrsNJR

    Volledige naam: Iris Vergote
    Geboortedatum (+leeftijd): 19-09-1993
    Uiterlijk (beschrijf in drie regels): Lang Bruin Haar, Bruine Ogen, 1.70 M
    Persoonlijkheid (3 goede en 3 slechte):
    Goede:
    Ze blijft haar zelf
    Ze is Erg Sociaal (Niet dat ze geen Facebook geeft ofz. )
    Ze is altijd blij, En lacht altijd veel
    Ze is ook erg grappig
    Slecht:
    Ze loopt Weg van haar Problemen.
    Ze kan soms grof overkomen
    Ze Weet wat ze wilt, Maar is toch onzeker.

    Zayn of Niall: Niall
    Extra: Ze werd geslagen door haar vader en is daarom ook op 18 Jarige Leeftijd naar Londen Verhuist.
    Daar heeft ze alleen een Appartement gekocht. Ze werkt in Starbucks en gaat elke Vrijdag avond uit.
    Haar beste vriendin: Iverny Cosyns
    Nog meer foto's:
    KLIKK
    Klikk Klikk
    Asjebliefft

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen