Chat Twenty-Two
Ik heb net een Braziliaan beledigt op Omegle door "Ola" te zeggen en te vragen of ze Spaans spreken daar. Niet dus, want hij werd boos en zei dat ze Portugees spreken. HALLO?! Hoe moet ik dat weten? Ik heb geen intergalactische kennis over alles.
Dit is weer een voorbeeld van hoe gefreakt onze samenleving is, mensen!
@Nightqueen: I know, maar persoonlijk vind ik ook de Ellie Goulding versie beter. Birdy en haar Skinny Love vind ik ook beter dan de originele versie van Bon Iver.
@1DMariekeX: Ik ben al blij met al die reacties die ik krijg! Maar de top zou wel leuk zijn ja ^^ I mean, vandaag is Chat Twenty-One 60x gelezen en 6 kudo's.. maar goed, ik ben al snel een tevreden mens
DUS MENSEN. Volgende hoofdstuk bij 40 kudo's, ben vanavond tot laat op dus als jullie willen een nieuwe Chat dan!
X.
Dit is weer een voorbeeld van hoe gefreakt onze samenleving is, mensen!
@Nightqueen: I know, maar persoonlijk vind ik ook de Ellie Goulding versie beter. Birdy en haar Skinny Love vind ik ook beter dan de originele versie van Bon Iver.
@1DMariekeX: Ik ben al blij met al die reacties die ik krijg! Maar de top zou wel leuk zijn ja ^^ I mean, vandaag is Chat Twenty-One 60x gelezen en 6 kudo's.. maar goed, ik ben al snel een tevreden mens
DUS MENSEN. Volgende hoofdstuk bij 40 kudo's, ben vanavond tot laat op dus als jullie willen een nieuwe Chat dan!
X.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (78)
Keeeeeeeeeeeep writing doll <3
Geboortedatum (+leeftijd): 24 Augustus, 1995
Uiterlijk (beschrijf in drie regels): Vivian's chocolat ogen en haar kastanje bruine haren zijn een echte eye-catcher met hun glans en glinstering als ze het naar haar zin heeft. Verder is Vivian erg lang, 1.72 en durft ze zelfs nog steeds op hakken te lopen. Voor de rest heeft Vivian een lichte huidskleur, omdat ze oorspronkelijk niet uit Engeland komt. (zie; Extra)
Persoonlijkheid (3 goede en 3 slechte): Vivian, is altijd het zonnetje in het huis, ze lacht veel, ze probeert altijd het beste er van te maken. Viv is een echte hulp, voor mensen die last hebben van spraakgebrek of wiskunde bijles nodig hebben. Het enige wat jammer is aan Vivian, is dat ze minder snel voor haar vrienden opkomt omdat ze in sommige situaties gewoonweg bang is voor wat de consequenties van wat ze zegt. Daarnaast, bijt ze behoorlijk veel op haar nagels en is ze te lui om haar rommel op te ruimen.
Zayn of Niall: Niall.
Extra: Vivian komt oorspronkelijk van Hawaii, waar ze tot haar zesde heeft gewoont. Ze gaat minstens twee keer per jaar terug.
Volledige naam: Romy Alex Stewerdson.
1 decennium geledenGeboorte datum: 22-11-1994
Uiterlijk: Blond lang haar, blauwe ogen, lang, slank, wip neusje. (Die neusjes zijn zo schattiig!)
Persoonlijkheid: Betrouwbaar, verlegen, zorgzaam. Heeft verschillende trekjes: bijv. Met vingers spelen, met haar spelen en lip bijten.
Zayn of Niall: NIALLER!
Extra: Gangmaker van feestjes, maar soms ook iemand die zich verbergt. Doet vaak TE veel voor andere, daar word vaak misbruik van gemaakt. Maakt snel vrienden. Familie persoon. Erg vrolijk.
Hoop dat ik er in gebruikt word, het is niet helemaal echt. Oh, ik wou zeggen: I like your storie, HAHAHA, ik eou zo schrijven, denk ik, wat lange reactie's!
Volledige naam: Amy Smith
1 decennium geledenGeboortedatum (+leeftijd): 13 juli 1994 (18 jaar)
Uiterlijk (beschrijf in drie regels): Blond stijl/halfgolvend haar tot over schouder, slank. grijsblauwe ogen, 1.70m. Kledingstijl; volgt de mode. Rest is normaal of mag je zelf aanvullen, dat is niet belangrijk voor het uiterlijk
Persoonlijkheid (3 goede en 3 slechte):
-betrouwbaar, heel positief, goed gevoel voor humor
-beetje lomp, vergeeft mensen (te) snel (vind ze zelf slecht), onzeker, is vroeger gepest vanwege dikheid, twijfelt daardoor erg aan zichzelf
Zayn of Niall: wat je wilt
Extra: Houdt heel erg van sporten (vooral hockey), koken, vertelt haar gevoelens altijd wel aan iemand, levensgenieter.
Ik vind je story heel leuk en hoop dat je dit karakter kiest!
Volledige naam: Jana Caity Parker
1 decennium geledenGeboortedatum (+leeftijd): 2 april / 17 jaar
Uiterlijk (beschrijf in drie regels): Bruin haar met krullen, blanke huid. Blauwe ogen met wat groen er tussen door. Ongeveer 1,70
Persoonlijkheid (3 goede en 3 slechte): Lief - Zorgzaam - Eerlijk / Soms onzeker - Flapuit - Tikkeltje jaloers
Zayn of Niall: Niall.<3
Extra: Gewoon girl next door, houdt van zingen, dansen maar doet er verder niks mee. Ze kan het geod met jongens vinden en wordt makkelijk vrienden met mensen.
Ik houuu echt van je verhaal !! Snel verder xx
Volledige naam: hanne van vaerenbergh (maar je mag de achternaam veranderen als je wil )
1 decennium geledenGeboortedatum (+leeftijd): 18/11/1996 (16)
Uiterlijk (beschrijf in drie regels): bruin haar bruine ogen en mager
Persoonlijkheid (3 goede en 3 slechte): kindvriendelijk (ik ben dol op kindjes), sociaal en lief
Rap op de tene getrapt, veel te gevoelig, kan slecht tegen kritiek ;o
Zayn of Niall: bradford badboy zayn! (;
Extra: houd van shoppen en heeft haar eigen stijl. Is veel bezig met mode en danst op professioneel niveau.
Loviesssss!
P.s. Ik hou van je story ! Het is echt zotgoed <3