Chat Twenty-Two
Ik heb net een Braziliaan beledigt op Omegle door "Ola" te zeggen en te vragen of ze Spaans spreken daar. Niet dus, want hij werd boos en zei dat ze Portugees spreken. HALLO?! Hoe moet ik dat weten? Ik heb geen intergalactische kennis over alles.
Dit is weer een voorbeeld van hoe gefreakt onze samenleving is, mensen!
@Nightqueen: I know, maar persoonlijk vind ik ook de Ellie Goulding versie beter. Birdy en haar Skinny Love vind ik ook beter dan de originele versie van Bon Iver.
@1DMariekeX: Ik ben al blij met al die reacties die ik krijg! Maar de top zou wel leuk zijn ja ^^ I mean, vandaag is Chat Twenty-One 60x gelezen en 6 kudo's.. maar goed, ik ben al snel een tevreden mens
DUS MENSEN. Volgende hoofdstuk bij 40 kudo's, ben vanavond tot laat op dus als jullie willen een nieuwe Chat dan!
X.
Dit is weer een voorbeeld van hoe gefreakt onze samenleving is, mensen!
@Nightqueen: I know, maar persoonlijk vind ik ook de Ellie Goulding versie beter. Birdy en haar Skinny Love vind ik ook beter dan de originele versie van Bon Iver.
@1DMariekeX: Ik ben al blij met al die reacties die ik krijg! Maar de top zou wel leuk zijn ja ^^ I mean, vandaag is Chat Twenty-One 60x gelezen en 6 kudo's.. maar goed, ik ben al snel een tevreden mens
DUS MENSEN. Volgende hoofdstuk bij 40 kudo's, ben vanavond tot laat op dus als jullie willen een nieuwe Chat dan!
X.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (78)
Volledige naam: Linn Fleur Fidder
Geboortedatum: 7 April | 17 jaar
Uiterlijk: Blond, enigszins lang haar - Blanke huid| Kleur van de ogen moeilijk te beschrijven, een mix van alle gebruikelijk oogkleuren eigenlijk | Gemiddelde grote, iets kleiner dan Zayn
Persoonlijkheid: Behulpzaam - Spontaan/sfeermaker - Lief | Soms ietwat negatief - Vrij onzeker - Lipbijter bij nervositeit
Zayn of Niall: Zayn
Extra: Het is een vrij rustig type. Niet dik, maar ook niet mager. Opmerkingen schieten snel in het verkeerde keelgat, dus vat ze het vaak verkeerd op. Wel een gangmaker, waardoor feestjes met haar nooit saai zijn. Ze is geen toonbeeld van perfectie, maar mensen mogen haar vaak wel graag.
Hoop dat ik/mijn karakter in het verhaal verwerkt wordt! (: X 1 decennium geleden
Volledige naam: Maya Milley
1 decennium geledenGeboortedatum: 29 December 1994, 18.
Uiterlijk: Maya is een redelijk klein meisje met een lichte huid. Ze is slank maar heeft toch mooie vrouwelijke rondingen. Haar haren zijn erg lang en dragen een blonde kleur met wat lichtbruine uitgroei. Maya krult ze soms zodat ze als een golvend gordijn over haar schouders vallen maar doet het meestal in een nonchalante paardenstaart. Haar gezicht is knap en ietwat puntig. Ze heeft grote, nieuwsgierige ogen. Soms zijn ze grijsgroen en soms grijsblauw. Maya heeft twee rijen parelwitte tanden en haar kledingstijl is erg normaal. Een bloemenjurkje met lage pumps of een jeansbroek met een kleurrijk topje.
Persoonlijkheid: Maya is er verlegen en heeft niet veel zelfvertrouwen. Zeker over haar uiterlijk is ze niet zeker. Ook is Maya soms nogal onhandig. Ze struikelt, laat voorwerpen vallen en zegt soms domme dingen. Maar Maya is ook erg lief en vrolijk op sommige dagen. Ze zal nooit onbeleefd doen tegen Directioners en zal doen wat ze vragen. Een foto of een handtekening van haar of Niall. Die zal ze geven.
Zayn of Niall: Niall
Extra: Maya is vroeger nog misbruikte geweest door haar stiefvader waardoor ze niet snel jongens vertrouwt. Niall echter wel en ze hoopt dat hij haar zal behandelen zoals een meisje behandeld moet worden.
Volledige naam: Cassandra Nightingale -Cassie-
1 decennium geledenGeboortedatum: 12-02-1996 Zestien dus
Uiterlijk: Blond haar, groene ogen met gouden vlekjes, lang en slank. Volle lippen en kuiltjes in de wangen
Hele lange benen maar een wat kortere rug
Persoonlijkheid: positief ingesteld, romantisch, altijd vrolijk
Chaotisch, klunzig en extreem onzeker (vooral onzeker over uiterlijk, verleden met anorexia)
Niall of Zayn: Niall <3
Extra: Is creatief, kan goed tekenen. Vooral portretten
P.S. I REALLY HOPE YOU PICK ME I love your story
Xxx
Volledige naam: Ella Leyla Anderson
1 decennium geledenGeboortedatum (+leeftijd): 01-06-93 19 jaar
Uiterlijk (beschrijf in drie regels): ze is 1 meter 70, ze heeft lange blonde krullen, fel blauwe ogen, haar kledingbstyle is stoer maar ook netjes en ze draagt vaak hakken.
Persoonlijkheid (3 goede en 3 slechte): goede; spontaan, aardig en vrolijk, slechte; kan niet tegen haar verlies, Nerveus en vertrouwd te snel mensen
Zayn of Niall: Zayn
Extra:bze voetbalt
Volledige naam: Demetria Avalon Smith
1 decennium geledenGeboortedatum (+leeftijd): 16 december 1994 (18 jaar)
Uiterlijk (beschrijf in drie regels): Haar lange bruine haren flatteren haar gelaat. Diepe blauw, groenachtige ogen vertellen je dat je haar kan vertrouwen en stralen rust uit. Haar slanke lichaam en haar lange benen zorgen ervoor dat ze er als een topsportster uitziet. Ze heeft volle lippen en een klein neusje. Haar borsten zijn niet al te groot.
Persoonlijkheid (3 goede en 3 slechte): Ze is betrouwbaar, er vriendelijk en vrolijk. Maar ze is ook heel humeurig, een echte drama queen en is soms echt een bitch. Ze mag je of ze mag je niet en wanneer ze jou niet mag, laat ze dat ook merken.
Zayn of Niall: Niall
Extra: Je kan haar nog zelf wat invullen zoals je wilt.