Chat Twenty-Two
Ik heb net een Braziliaan beledigt op Omegle door "Ola" te zeggen en te vragen of ze Spaans spreken daar. Niet dus, want hij werd boos en zei dat ze Portugees spreken. HALLO?! Hoe moet ik dat weten? Ik heb geen intergalactische kennis over alles.
Dit is weer een voorbeeld van hoe gefreakt onze samenleving is, mensen!
@Nightqueen: I know, maar persoonlijk vind ik ook de Ellie Goulding versie beter. Birdy en haar Skinny Love vind ik ook beter dan de originele versie van Bon Iver.
@1DMariekeX: Ik ben al blij met al die reacties die ik krijg! Maar de top zou wel leuk zijn ja ^^ I mean, vandaag is Chat Twenty-One 60x gelezen en 6 kudo's.. maar goed, ik ben al snel een tevreden mens
DUS MENSEN. Volgende hoofdstuk bij 40 kudo's, ben vanavond tot laat op dus als jullie willen een nieuwe Chat dan!
X.
Dit is weer een voorbeeld van hoe gefreakt onze samenleving is, mensen!
@Nightqueen: I know, maar persoonlijk vind ik ook de Ellie Goulding versie beter. Birdy en haar Skinny Love vind ik ook beter dan de originele versie van Bon Iver.
@1DMariekeX: Ik ben al blij met al die reacties die ik krijg! Maar de top zou wel leuk zijn ja ^^ I mean, vandaag is Chat Twenty-One 60x gelezen en 6 kudo's.. maar goed, ik ben al snel een tevreden mens
DUS MENSEN. Volgende hoofdstuk bij 40 kudo's, ben vanavond tot laat op dus als jullie willen een nieuwe Chat dan!
X.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (78)
Volledige naam: jade moons
1 decennium geledenGeboortedatum: 31/08/1994 (18)
Uiterlijk: lang golvend bruin haar, grote donkerbruine ogen,
Persoonlijkheid: goed; behulpzaam, sociaal, staat altijd voor iedereen klaar
Slecht: koppig, snel kwaad, eenmaal je ze gekwetst hebt moet je veel moeite doen om haar vertrouwen terug te winnen
Zayn of niall? Liefst de lieve nialler <3
Maureen Amy Mulder
1 decennium geleden5-10-1996 / 16 jaar
Bruine ogen, bruin haar met krullen en een beugel klik
Hyperactief - altijd grappen maken en vrolijk - snel lachbuien
Kan te veel praten - kan onzeker zijn - kan koppig zijn
Speelt gitaar en eet niet veel. OJAAAAAA PARTYYYY HARDYYY FAN
Niall girl <3
Volledige naam: Victoria 'Tori' Anastacia Thorne
1 decennium geledenGeboortedatum (+leeftijd): 13 april 1994 (18)
Uiterlijk (beschrijf in drie regels): Ze heeft lang, donkerbruin, golvend haar wat ze zelf redelijk irritant vindt, ze is niet dun, maar heeft genoeg vorm en is dan ook nogal onzeker. Ze is heel bleek, wat in contrast staat met haar haren en donkere ogen. Ook heeft ze een litteken op de bovenkant van haar neus. Ze is niet lelijk, maar ook geen schoonheid.
Persoonlijkheid (3 goede en 3 slechte): Ze is het typische gevoelige, lieve en zorgzame meisje, maar ze kan ook bloedjaloers zijn, is enorm koppig en kan enorm egoïstisch zijn als het nodig is.
Zayn of Niall: Niall
Extra: Ze heeft een tijdje boulimia gehad, maar is daar over, ook heeft ze wat familieproblemen gehad, ze durft het aan niemand te vertellen, omdat ze niemand tot last wil zijn.
Ze is vegetarisch.
XOXO
Volledige naam: Dionne Versteegh
1 decennium geledenGeboortedatum (+leeftijd): 19 juni 1994
Uiterlijk (beschrijf in drie regels): Niet al te lang, blond, blauwe ogen.
Persoonlijkheid (3 goede en 3 slechte):
goede: grappig, betrouwbaar, slim (goede ideën)
slechte: grote mond soms, kan soms heel erg bitchy zijn tegen mensen die ze niet mag, wantrouwend.
Zayn of Niall: Niall
Extra: Ze is eerst stil maar wanneer je haar leert kennen is ze heel aanwezig. Eet graag veel. Heeft een unieke kledingstijl.
Zou echt leuk zijn als je mij uitkiest!
Volledige naam: Lily Brighton
1 decennium geledenGeboortedatum (+leeftijd): 10 juni 1995 - dus zeventien jaar nu
Uiterlijk (beschrijf in drie regels): Schouderlang donkerblond haar met volle krullen erin, bruine ogen, meestal aangezet met wat mascara, een kleine lengte van ongeveer 1.65m. Niet extreem dun maar ook niet dik en een hartvormig gezicht met kleine bruine sproetjes.
Persoonlijkheid (3 goede en 3 slechte): Ze is erg sociaal aangelegd en is er niet bang voor om op iemand af te stappen en een praatje te maken. Ze is best muzikaal aangelegd en zingt dus ook graag, maar twijfelt er aan of ze er echt iets mee wilt doen. Ze heeft een goed gevoel voor humor en houd er van om in gezelschap te verkeren.
Ze kan af en toe niet haar dag hebben en word dan chagrijnig. Als ze boos word wordt ze luidruchtig, maar lang boos zal ze niet zijn omdat ze gewoon haar normale vrolijke humeur terugwil. Ze kan erg slordig zijn, maar op bepaalde punten is ze dan weer té perfectionistisch op word. Over haar uiterlijk is ze ook ietwat onzeker.
Zayn of Niall: Ik vind ze allebei geweldig, maar Niall is toch de voorkeur!
Extra: Niets bijzonders, dat kan jij er nog aan toevoegen!
Oké, ik heb eigenlijk mezelf beschreven, maar dan een andere naam en een wat oudere leeftijd! Ik ben zelf 15, en toch vind ik een vijftienjarig meisje met iemand van negentien een beetje awkward hihi!