Foto bij Chat Twenty-One

Om te vieren dat ik internet heb; nieuwe Chat! #lonerfeestje
Godallemachtig, wat ben ik opgelucht zeg. Zonder internet ben je niets, geloof me maar ^^
X

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (15)

  • Azriel

    five little birds trapped in a CAGE. One little bird fell off the stage. Four little birds, the cage is getting narrow. One little bird got shot by an ARROW. Three little birds come out to play, one will die AT THE END OF THE DAY. Two little birds one about to die, no one hears his pain cries. The four dead birds the last one mourned. His heart was tragically TORN. 
    Dit vind ik toch wel een beetje heel erg creepy._.
    NATUURLIJK KRIJG JE MIJN KUDO

    1 decennium geleden
  • Nivem

    @SorrowPayne: ik begreep er ook niet veel van, maar toen gingen mijn hersenen (watwiewelke?!) werken en bedacht ik er zelf een verklaring voor! Yolo, het wordt allemaal duidelijk (cool)

    @MagicSeasons: popcorn is onweerstaanbaar. Ik begrijp je ^^

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    Ofcours krijg je een kudo.
    Super Snel verder...
    xxx

    1 decennium geleden
  • Catmint

    Ik snap dit nog steeds niet:
    five little birds trapped in a CAGE. One little bird fell off the stage. Four little birds, the cage is getting narrow. One little bird got shot by an ARROW. Three little birds come out to play, one will die AT THE END OF THE DAY. Two little birds one about to die, no one hears his pain cries. The four dead birds the last one mourned. His heart was tragically TORN.

    Waar gaat dit over?

    1 decennium geleden
  • Rakish

    AND I'M LIKE AU! GIVING ME A HEART ATTACK!
    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!
    I'M GONNA EAT HER LIKE NIALL EETS HIS CHIPSS O.o
    OR HOW I EAT POPCORN (twee volle zakken waren in tien minuten leeg. helemaal zelf allemaal opgegeten)
    NU MOET JE WEL SNEL VERDEERR!
    EN AAAH
    K HEB HET CAPSLOCK VIRUSSS :(

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen