(2. Whatte...
Summer zat nu dus in een cel. Ze werd erin geduwd en de deur ging opslot. Ze greep de trailies en zei ''Wat heb ik gedaan dan?!'' De politie zei ''Je hebt de brand gemaakt met deze cyndaquil en gedaan of je een ranger was terwijl andere het bluste.'' ''Niet!'' Zei summer. ''Wacht, ik kan het bewijzen!'' Ze kon haar styler laten zien. Maar de politie zei ''Ja ja met je nep styler van plastic zeker. Ik ben weg!'' ''Wacht! Geloof me! Hij is echt kij-'' en de styler werd afgepakt en in een doos met mobieltjes en andere dingen gestopt en toen liep de politie weg. ''Wat?! Watte....!?''' Zei summer en zuchte. Waarom zat zij nou weer percies in de gevangenis terwijl ze niks deed? ''Ik moet mijn styler terug krijgen, cyndaquil jij kunt door deze tralies en..'' maar ze merkte dat cyndaquil ook weg was. ''Wat moet ik nu?!'' zei ze en ging zitten op de koude stenen vloer tegen de grijze stenen muur. Toen het avond was, en iedereen sliep behalve summer kwam cyndaquil terug. ''Cyndaquil!'' zei summer zacht toen ze zag dat cyndaquil binnen kwam door de tralies. Toen hoorde ze iets. Een stem, het kwam uit de computer-bestuur-ding kamer. ''Nee niet die knop in drukken idioot! Nu is cel 23 open en cel 25!'' Zei de stem. Wacht, dacht summer. Zij zat in cel 23. Snel maakte ze de deur open en rende de cel uit. Cyndaquil sprong op haar schouders. Snel pakte summer haar styler, ze had veel nieuwe berichten. Ze rende het politie bureau uit en rende een bos in, daar zou niemand haar snel vinden. Ze ging zitten tegen een boom en las haar berichten. Het nieuwste bericht was ''Summer waar ben je?!'' ze typte snel terug ''Ik werd gevangen genomen door politie agenten, ze dachten dat ik een nep-ranger was met een nep styler en hebben mijn styler afgepakt. Ze dachten dat ik de brand maakte met cyndaquil, mijn nieuwe partner. Ik rende naar buiten toen de deuren één seconde open waren.'' Ze klikte op versturen. Twintig seconden later kreeg ze dit als antwoord: ''Wow, echt? Nou, kom snel terug naar de base. Wacht ik ga wel naar het politie bureau.'' Nee niet doen! Dacht summer gelijk en typte snel ''Nee niet doen!'' Ze kreeg dertig seconden later nog steeds geen antwoord. Oppeens kreeg ze één nieuw bericht ''Summer, ze denken nu dat ik bij jou hoorde!'' Dit is allemaal mijn schuld.. dacht summer. ''Kom mee cyndaquil, we moeten meteen terug naar het bureau.'' Toen ze aankwam werd ze gelijk vast gepakt. Een politie agent zei ''Snel neem haar terug in haar cel!'' Cyndaquil sprong van summer's schouder en rende naar de uitgang. Summer wist zeker dat cyndaquil terug kwam. Ze werd daarna in de cel gegooit waar lisa ook in zat. ''Lisa! Heb je je styler nog.'' Zeg alsjeblieft ja! Dacht summer. Lisa zei ''JA! ik heb m nog! Sst.'' ze typte een berichtje. ''Wacht ik mijne ook nog!'' fluisterde summer. ''Nu wachten op het antwoord ik heb een bericht verstuurd van wat der was gebeurt.'' ''Nee we kunnen niet wachten.'' Zei summer wanneer lisa dat zei. ''We moeten NU weg, ik wil hier niet voor eeuwig blijven, lisa. Het is nu of nooit! Cyndaquil is nog buiten en de politie agenten zijn net weg. Cyndaquil past door de trailies.''' Lisa zei niks en zei tien seconden later 'Dit politiebureau, he, is eigenlijk geen officele, dit zijn gewoon een stel mensen die politie willen spelen en daar door deze dingen verzinnen. Iedereen hier moet vrij!'' Summer zei ''Dan regelen we dat.'' Cyndaquil kwam aan. ''Cyn, pak de sleutel daar!'' Summer wees door de tralies naar sleutels. Cyndaquil pakte ze en gaf ze aan summer. Snel maakte summer de deur open. Ze rende de computer kamer in drukte op een knop waar op stond ''Niet indrukken tenzij je wilt dat iedereen vrij komt.'' Cyndaquil sprong op haar schouder en alle deuren gingen open. Iedereen rende weg van het politie bureau. Lisa rende achter summer aan en een tijdje verder zei lisa ''Staraptors! Ze kunnen ons naar de base vliegen!'' Starly vloog op lisa's schouder. ''Capture on!'' zei summer en capturede de staraptor. 'Capture compleet!'' ''Ik heb ook een staraptor gevangen.'' zei lisa. Een tijdje later kwamen we aan, voor de deuren van de base. Daar stond sam en naast hem luxray. ''LuuuuuxRay!!!'' zei luxray toen de twee staraptors landde. ''Staraptor je bent vrij, jij ook andere staraptor'' zei summer terwijl lisa alles vertelde aan sam. ''Oh, echt? En iedereen is weer vrij nu? Goed. Dit moet Red weten, nu!'' hij liep naar binnen en lisa zei ''Kom op het is al twee uur s'nachts.'' Het was donker en er waren weinig sterren. ''Oke we gaan naar binnen.'' Zei summer en het was veel warmer binnen dan buiten. ''Ik ga slapen.'' zei lisa toen ze voor hun kamer deur stonden. ''Ik ook'' zei summer. Na een tijd sliepen ze.
Er zijn nog geen reacties.