tja ehm... lees nou maar, dit is deel 1XD

ik word wakker, oftewel: mijn neus wordt wakker, want onze boerderij is doordrongen van kaaslucht.
ik vond het al geen goed idee om ons mooie appelkwekerijtje te veranderen in een kaaskwekerijtje of hoe dat ook heet, maaar mijn mening wordt nooit gevraagd.
om de stank niet te ruiken zeg ik zachtjes tegen mezelf: adem in door je mond... adem uit door je neus.......... nou dat werkt lekker:S. wát een lucht! hiervoor lustte ik nog wel kaas, maar dit... urg. ik sta op en loop naar het raam. mijn pony donnie staat buiten te grazen, ik fluit en hij kijkt meteen op. ik zucht, dan maar naar beneden, naar het ontbijt dat ongetwijfeld zal bestaan uit brood... met kaas!:S

Reageer (2)

  • Pancake

    NEeeeeee! Geen brood met kaas als ontbijt!!!
    Chocoladecornflakes ruleren beter! :Y)

    1 decennium geleden
  • Saarwasdaar

    VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!! nice!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!VERDER!!! VERDER!! VERDER!!! VERDER!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen