Foto bij 144. Severus Snape

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • dineniel

    we shall see

    1 decennium geleden
  • Brownyxxx

    'Je was je haren aan het bewonderen in de badkamer voor je flauwviel.' herinnerde ik haar. Ze knikte, als ze me nu tegengesproken had, zou ik iets krijgen. *rolt bijna over de grond van het lachen* echt geweldig!

    1 decennium geleden
  • Gisborne

    Snelverder! <333333333 (ook namens Liberacorpus die momenteel ligt te gruwen over het idee van Snarry xD)
    En ja.. dan begint Harry te krijsen (nee, geen Zalando dit keer xD) en komt Perkamentus opeens binnenrennen, nu mag jij verder ^^ xD :Y)

    1 decennium geleden
  • Eula

    Je bent zeker niet de enige die dat niet zou durven ;)
    Eigenlijk vraag ik me nu af of ik uberhaupt iets zou kunnen zeggen mocht Alan Rickman voor me staan.
    Ik denk dat ik persoonlijk alleen van verbazing zou kunnen kijken en geen zinnig woord zou kunnen uitbrengen.
    OMG hoe verschrikkelijk erg en schaamtevol zou dat zijn :O

    Haha jeetje ik schrijf deze reactie ook wel op een mooi tijdstip: 1:28 jaja ik ben aan het nachtbraken ;)
    Nee grapje heb net de films Charlie and the chocolate factory en Sweeney Todd gezien.
    Die films zijn gewoon awesome. Heb je ze ooit wel eens gezien????

    Nouja ik denk dat ik maar eens even ga slapen. Moet ook gebeuren hè ;)
    trouwens heel leuk stukje en snel verder =>

    -xxx-

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen