Rehearsals || One Direction
Heyyy! Hier is het vervolg waar jullie om hadden gevraagd!
Wie had je de eerste keer?
Louis
Harry
Zayn
Liam
Niall
Kies een zin.
You don't know you're beautiful.
It's gotta be you.
You've got that one thing.
Kudo + Reactie?
Jup.
Jup.
No.
Liam James Payne 1
Liam zet zijn gitaar op de grond. "We're done for today" zegt hij, en haalt een geelkleurig briefje met pen tevoorschijn. Hij overhandigt het briefje aan jou en zegt: "Call me." Je knikt braaf en verlaat de ruimte. Je bestudeert het briefje aandachtig. Op het briefje staat zijn telefoonnummer gekriebeld en daaronder 'Beach, seven o'clock?' Je grijnst en haalt meteen je mobieltje tevoorschijn.
Je springt op je fiets en rijdt naar het strand. Daar staat Liam tegen het oranje busje dat je herkent uit de clip van what makes you beautiful. Hij haalt zijn hand omhoog en begroet je vriendelijk. Samen lopen jullie langs de boulevard en praten wat. Wanneer de schemer helemaal verdwenen is en er zich een mooie, volle maan bevindt, nemen jullie plaats op een paar rotsen. "You don't know you're beautiful" zingt Liam zachtjes. Voordat je het weet legt hij zijn hand in jouw nek en kust je hevig.
Vervolg???
Liam James Payne 2
Liam zet zijn gitaar neer en zegt: "We're done for today." Hij haalt pen en papier tevoorschijn en krabbelt er snel iets op. "I see you tomorrow" knipoogt hij wanneer je de ruimte verlaat en hij de deur wilt sluiten. Je bekijkt het papier met daarop zijn nummer en daaronder: 'My home, six 'o' clock.' Daaronder staat nog zijn adres gekriebeld. Je grijnst en stapt op je fiets.
Een heerlijke geur dringt je neus binnen als Liam de deur opent. "Come in. Dinner is just ready." Je kijkt hem verbaasd aan terwijl je jouw jas ophangt. "Yes, I cooked for you" grinnikt hij. Aan tafel doe je extra je best zo netjes mogelijk te blijven eten. Je wilt bijna je vingers aflikken, zo lekker is het. Je blijft nog bij Liam tot een uur of tien en dan vertrek je weer. Jullie hadden het heel gezellig samen.
Vervolg???
Liam James Payne 3
Wanneer je voor de derde keer op je horloge kijkt, zwaait de deur ineens open. "Sorry I'm late" verontschuldigt Liam zich. "Doesn't matter" mompel je. Je werpt een blik naar buiten en ziet dat het al begint te schemeren. Een keer of drie oefenen jullie het liedje dat je uit hebt gekozen. "I guess we're done" zegt Liam. "Shall we go outside?" vraagt hij met een brede glimlach op zijn gezicht. Je knikt onzeker en volgt hem dan de deur uit. "The sun is going under. I always wanted to share a moment like this with a special girl like you" zegt hij, en je bloost. Je neemt zijn hand dankbaar aan die hij uitreikt en gaat samen met hem op het gras liggen. Samen kijken jullie naar de zonsondergang. Wanneer de zon volledig onder is staat Liam weer op. "I had a nice time with you" knipoogt hij, en loopt dan weg. Dan valt je blik op een roos op de grond met een kaartje eraan.
Als wilt weten wat er op het kaartje staat, vraag je maar om een vervolg
Zayn Jawaad Malik 1
"It will never happen to me" zucht je teleurgesteld. "It will. We just have to practise" stelt Zayn je gerust. "But it's already dark outside and we still aren't done" ontken je het. "Maybe you need a break" stelt Zayn voor. Je knikt instemmend en wilt de deur uitlopen, maar Zayn houdt je tegen door een hand op je schouder te leggen. "A break. As in a few minutes" zegt hij streng. "But I want to go home" klaag je. "Come with me" zegt hij, en legt een arm over je schouder. Hij opent de deur en sleept je mee. "Do you see that star?" vraagt hij, en hij wijst naar de sterrenhemel. "Yes" antwoord je. "That are you my pretty little star" fluistert hij in je oor. "So. Are we gonna pratise some more or not?" vraagt hij hoopvol. Je kijkt hem diep in zijn ogen aan en zegt vervolgens: "No. I'm tired." Zayn kijkt je geschokt aan maar je negeert hem en loopt van hem weg. "I see you tomorrow, Zayn" is het laatste wat je tegen hem zegt.
Vervolg???
Zayn Jawaad Malik 2
"We're early done today" zegt Zayn verbaasd. "You have talent" voegt hij eraan toe. "Thanks" zeg je blozend. "Now we're done, we can do something together, for fun" stelt hij voor. Je knikt en kijkt hem verwachtingsvol aan. "Soccer?" vraagt hij, wanneer er een grote grijns op zijn gezicht verschijnt. "Sounds good" antwoord je.
Vervolg???
Zayn Jawaad Malik 3 (Warning: 16+)
Wanneer je klaar bent met het zingen van S&M klapt Zayn kort in zijn handen. "Very good." Je grijnst en je ogen glijden over zijn perfecte lichaam en blijven dan steken bij je favoriete lichaamsdeel van een jongen. Je grinnikt wanneer je de bobbel in zijn broek ziet. 'Och Zayn toch' denk je. "How old were you again?" onderbreekt hij je natte gedachten. "[jouw leeftijd]" "You look older" zegt hij terwijl hij over zijn kin wrijft. "Just say what you want Zayn" grijns je. Hij bijt even kort op zijn lip. "My home?" vraagt hij. Je knikt enthousiast en loopt achter hem aan.
Zayn biedt je een flesje bier aan, maar je weigert. Je drinkt (nog) geen alcohol. Lichtvoetig sluip je achter hem aan de trap op. Hij opent de slaapkamerdeur en laat je voorgaan. Eenmaal binnen plof je op een hemels bed. "Nice room" complimenteer je. "Thanks" zegt hij, en hij zet zijn flesje bier op het bureaudesk. "Shall we?" vraag je terwijl je een wenkbrauw omhoog haalt. "Of course." "Voulez-vous coucher avec moi, ce soir?" zing je uitdagend. "It's my pleasure" antwoordt hij. Met een scheve glimlach trek je zijn shirt uit, en maak je zijn riem los. De rest van het werk doet hij zelf, terwijl jij je eigen truitje uittrekt. Hij wurmt wat met je bh-sluiting maar na een poosje heeft hij hem dan eindelijk los. In een simpele handbeweging trek je jouw broek en daarna je onderbroek uit en gaat klaar op bed liggen. Zayn leunt op zijn polsen die hij naast jouw oren heeft geparkeerd. Hij kijkt je verwachtingsvol aan wat je een klein beetje zenuwachtig maakt. Hij gaat weer rechtop, op zijn knieën zitten en bijt voor de zoveelste keer op zijn lip. Voorzichtig masseert hij je borsten en je laat kort kreunen horen om te laten weten dat je ervan geniet. Je gaat met jouw hand in zijn onderbroek en voelt naar zijn eikel. Zachtjes streel je de voorhuid en met je andere hand trek je zijn onderbroek omlaag. Je sluit je ogen en begint te rukken. Nu is het jouw beurt om op je lip te bijten. Wanneer hij merkt dat hij klaar gaat komen, brengt hij zijn geslachtsdeel in je...
Vervolg???
Niall James Horan 1
"Well done, darling" zegt Niall als hij zijn gitaar in de standaard plaatst. "Nando's?" vraagt hij glimlachend. Je grinnikt en knikt vervolgens. Eenmaal daar aangekomen bestelt hij voor jullie beiden een drankje, en natuurlijk wat te bikken erbij. Je kijkt verbaasd toe hoe hij zijn snacks naar binnen werkt. "Don't you want that anymore?" vraagt hij, en je schudt je hoofd, waarna hij de rest van jouw eten ook naar binnen werkt. Hij betaalt de rekening en hij brengt je ook nog eens thuis. Een super dag dus.
Niall James Horan 2
"Shall I play a song for you?" vraagt Niall wanneer je klaar bent met je liedje. Je knikt verlegen en hij neemt zijn gitaar op zijn schoot. "Maybe you remember this song" zegt hij voordat hij begint met zingen. Vrijwel meteen herken je de tonen van I'd lie. Je zou dat ene moment nooit meer vergeten. Vooral niet omdat Niall toen zijn stoel omdraaide.
Niall James Horan 3
"I wanna be drunk when I wake up, on the right side of the wrong bed." "Try it a little bit higher" verbetert Niall je. Je knikt en probeert het nog eens, maar dan een toontje hoger. "I wanna be drunk when I wake up, on the right side of the wrong bed. And never an excuse that I made up. Tell you the truth I what didn't kill me. It never made me stronger at all." Niall legt zijn wijsvinger tegen jouw lippen. "Try this song" en hij overhandigt je een nieuwe tekst. Je strijkt het papier glad en neemt de tekst een keer goed door. Je kende het liedje nog niet, maar je wist dat het een van Ed Sheeran was, of in ieder geval een liedje met gitaarspel erin, want Niall nam opnieuw zijn gitaar op schoot. Je ademt een keer diep in en begint met zingen. Helaas kun je geen noten lezen, maar je weet wel ongeveer hoe hoog je moet zingen als je de noten goed volgt. Alleen heb je geen verstand van tempo. Je volgt dus gewoon de maat die Niall speelt. "I don't wanna bruise your ears, or hurt you again. But I got back-stabbed by a black cab, when I needed a friend." Je werpt even een korte blik op Niall, die knikt dat je verder kunt gaan. En dan begint Niall sneller te spelen. "Wow stop, I can't sing that fast." "You can, just try" juicht Niall je toe. Je knikt en probeert het nogmaals. Jullie gaan verder op het stuk waar jullie gebleven waren. "But now I'm in town, break it down, thinking of making a new sound, playing a different sound every night, in front of a new crowd, that's you now, hello, ciau, seems that life is great now. See me lose focus as I sing to you loud, I can't, no, I won't hush, I'll say the words that make you blush, I'm gonna sing this now." Je ademt door je neus naar binnen en zet weer in. Je merkt dat dit al een stuk beter gaat. "See, I'm true, my songs are were my heart is, I'm like glue, I stick the other artists, I'm not you, no that would be disastrous. Let me sing and do my thing, and move to greener pastures. See, I'm real, I do it all, it's all me. I'm not fake, don't ever call me lazy. I won't stay put. Give me the chances to be free. Suffolk sadly seems to sort of suffocate me. You need me man, I dont need you. You need me man, I don't need you. You need me man, I don't need you. It's all you need me man, I don't need you." Wanneer jullie het liedje een paar keer doorgenomen hebben, zet Niall zijn gitaar neer. "Let's take a break." Hij loopt naar de ijskast en haalt er een fles cola uit, en een fles whisky. "Do you want some?" vraagt hij wenkbrauw ophalend, terwijl hij de twee flessen in de lucht houdt. Je haalt je schouders op en ploft op de bank. Hij zet het glas voor je neer en je ruikt er even kort aan. Yep, cola met whisky. Je grijnst, dat kon nog wel eens leuk gaan worden...
Vervolg???
Louis William Tomlinson 1
Je neemt het papier dat Louis je toereikt aan. Je grinnikt. "The duck song?" vraag je lachend. Hij neemt het papier terug. "Oh, sorry wrong one," en hij geeft je een nieuw blad. Je kent het liedje meteen: man down van Rihanna. Louis stopt een cd in z'n radio en de eerste klanken galmen door zijn woonkamer. Wanneer je helemaal klaar bent met het liedje gaat Louis uitgebreid op de bank zitten. "Good," zegt hij kortaf. Je wacht totdat hij meer gaat zeggen, maar dat doet hij niet. Shall I do it again then?" vraag je onzeker. "No," zegt hij weer kortaf. "It was good. Very good. But I was thinking, why practising when we can do some fun things." Je glimlacht naar hem, en wacht af totdat hij weer verder gaat met zijn praten. Hij werpt een blik op de klok. "I'm hungry, shall we go for a dinner?" vraagt hij. Je knikt verlegen en hij neemt je bij je hand, en trekt je mee het huis uit. Aangekomen bij een enorm chique restaurant, bestelt Louis een tafeltje voor twee. Een ober gekleed in een net pak, en met een doek hangend over zijn rechterarm begeleid jullie naar jullie tafel, pal bij het raam. Louis gebaart dat je moet gaan zitten, en daarna gaat hij zelf zitten. "What does the lady wants to eat?" vraagt hij, waarna jij bloost. "Something simple. Spaghetti is fine. I don't need something special" zeg je terwijl je met je duimen draait. Louis knikt bedachtzaam. "One spaghetti, and one tortellini please," bestelt Louis. "And some drinks, sir?" vraagt de ober beleefd. Louis kijkt je vragend aan. "Cola" beantwoord je zijn blik. "Two cola's." De ober knikt en loopt weg. Binnen vijf minuten staan jullie cola's op tafel. Je neemt een slok en zet het glas dan weer neer. "So, [JN], how do you feel?" Je kijkt hem even onbegrijpend aan. "Ehh, well, fine" antwoord je. Een scheve glimlach verschijnt op zijn gezicht. "Good" grinnikt hij. Totdat het eten arriveert stelt Louis je allerlei vragen, waardoor jij je een beetje ongemakkelijk voelt. Hij geeft je nauwelijks de kans om zelf eens een vraag te stellen.
Vervolg???
Louis William Tomlinson 2
"I choosed three songs for you" begint Louis. "Pokerface, E.T., or S&M." Je neemt de drie blaadje dankbaar aan en bekijkt de songteksten. "E.T." zeg je dan. Louis knikt instemmend en zet de radio aan. Je gaat in een gemakkelijke houding staan en zet in. Ondertussen gaat Louis op de bank zitten. Wanneer je klaar bent valt zijn mond open, waardoor je moet lachen. "I haven't heard any mistake" zegt hij trots. "But for sure, we do it one more time," zegt hij. Je knikt en Louis drukt op replay. Het liedje begint weer maar blijft bij de eerste regel hangen. Louis trekt een wenkbrauw omhoog en geeft het ding een klap, maar het heeft geen enkele nut, het ding blijft 'You-you-you-you' doen. "Can you do it acapella?" vraagt hij. "Ehh I can try" zeg je onzeker. Louis kijkt even bedachtzaam naar de grond en haalt een hand door zijn haar, waardoor het nog warriger komt te zitten dan dat het al zat. "Come upstairs" zegt hij dan. Je loopt achter hem aan de trap op en hij houdt de deur voor je open. Op dat moment komt Harry de badkamer uit, met een handdoek rond zijn middel geslagen. "Oh, pardon, I didn't knew you.." stamelt hij. Louis leidt jou naar binnen en trekt snel de deur dicht. Dan kunnen jullie het niet laten in lachen uit te barsten. Louis neemt plaats op een krukje dat achter een keyboard staat. Hij neemt een notenschrift erbij en bladert er doorheen. Dan zucht hij teleurgesteld. "I don;t have the notes for that song" zegt hij ongemakkelijk. "Give me that book" zeg je, en hij reikt je het boek toe. Je bladert er snel doorheen en stopt bij de bladzijde waar losse blaadjes tussen liggen. Je bekijkt de titels nauwkeurig en grijns dan. "This one please" zeg je, en geeft hem het losse blaadje. Hij trek opnieuw een wenkbrauw omhoog. "More than this?" vraagt hij verbaasd. "Yup." Hij haalt zijn schouders op en zet het blaadje op de standaard.
Vervolg???
Louis William Tomlinson 3
Je drukt op de bel en de deur zwaait open. Louis' haren zitten door de war en hij draagt slechts een bokser met daarboven een superman shirt. "Well hello superman, I come for your rescue" zeg je grinnikend. Hij wrijft in z'n ogen en zegt dan opgelaten: "Oh!" Hij trekt je naar binnen en maakt een 'kssst' geluidje naar de andere vier jongens. "It's okay they can stay if they want to" zeg je vriendelijk. Louis loopt naar de radio en zet het liedje superhero af. "I can see it was cozy yesterday" zeg je wanneer je de andere vier gezichten bekijkt. "Long day of rehearsals" antwoordt Niall. "One of my members slapped me in my face" zucht Zayn. "Well I had a nice day" zegt Liam opgewekt. "Yeah, on the beach" zegt Zayn daarop. "Yeah well, I had a long day too" zegt Liam weer. Harry rolt met zijn ogen en verlaat de kamer. Louis kijkt de andere drie jongens een beetje geïrriteerd aan. Ook zij staan nu op en verlaten de kamer. Je haalt je schouders op en gaat op de bank zitten. Louis waggelt naar de ijskast en pakt een blikje cola en werpt het naar je toe. Handig maak je het open en neemt drie slokken. "Which song have you choosen?" vraagt Louis. "Impossible" antwoord je. Hij knijpt zijn wenkbrauwen samen. "Love troubles?" vraagt hij. Je schudt je hoofd. "Just a nice song." Louis knikt en neemt het notenblad aan. "Do you want to do it acapella or do you want accompaniment?" "Accompaniment." Opnieuw knikt Louis een beetje slaperig. "Piano or guitar?" "Doesn't matter." Hij wendt zijn blik naar de trap en roept dan: "Niall!" Niall komt als een smeer naar beneden en slaat zijn hand tegen zijn voorhoofd. "Yes, sir!" "Can you play this song on your guitar?" en hij overhandigt hem het papier. Hij bekijkt de noten aandachtig. "Yes I can," en hij rent weer naar boven om zijn gitaar te halen. Louis gaat op het krukje achter de piano zitten en spitst zijn oren om jouw zanggeluid beter te kunnen horen. "Well done. You can go now, Niall," zegt Louis als jullie klaar zijn. Louis staat op van z'n krukje en ploft naast jou op de bank. Niall rent als een pinquin weer de trap op, wat je laat grinniken. Louis kijkt je recht in je ogen aan. Hij neemt je handen vast en zegt dan: "Let me be your superman," en voor je het weet plant hij zijn lippen op de jouwe. Zonder twijfel ga je op in de kus.
Vervolg???
Harry Edward Styles 1
"Shall we watch a movie?" vraagt Harry wanneer jullie klaar zijn. Je haalt je schouders op. "Okay."
Meer heb ik niet te bieden Vervolg???
Harry Edward Styles 2
In plaats van het liedje te repeteren dat je gekozen had, zitten alle vijf de jongens in de woonkamer. Niall, Liam en Harry met hun gitaren op hun schoot, Louis achter zijn keyboard en Zayn... Nah die improviseert wat op het drumstel. Gezamenlijk gaan jullie de liedjes van Up All Night af. De refreinen doen jullie allen gezamenlijk, maar de solo's schuiven ze jou in de schoenen. Als jullie alle vijftien de liedjes gehad hebben, sluipen de andere vier jongens naar boven. Harry blijft bij jou. "Nice shot. You could be easily a member of One Direction" glimlacht hij. "Yeah, but are we gonna practise my song now?" vraag je een beetje ongeduldig. "Sure. Which song did you pick?" "Torn." Hij haalt een wenkbrauw omhoog. "Give it a try" zegt hij, nog steeds met dezelfde glimlach. "Acapella?" vraag je onzeker. "Yes." "Okay." Nadat je klaar bent met zingen slaat Harry een arm om je heen. "That was... Fantastic!" roept hij enthousiast. "I couldn't do it better," zegt hij.
Vervolg???
Harry Edward Styles 3
Je ligt in een deuk wanneer Harry z'n zelfbedachte danspasjes showt. "Harry you, haha, fool" proest je uit. Hij kijkt je grijnzend aan en tilt je dan over zijn schouder en begint te zingen. "Waah Harry let me go" gil je angstig, en lachend zet hij je neer. Harry laat zich duizelig op de bank vallen en neemt nog een slok van z'n wodka. "You, are, beautiful" zegt hij, telkens met korte pauzes ertussen. "Awh thanks" glimlach je. Je trekt hem aan zijn hand weer omhoog. "Come on Harry, then we do the inbetweeners dance" lach je. Zijn ogen beginnen te stralen en zegt: "Inbetweeners dance go! Bow bow bow, bow bow bow. Stop!" Die Harry toch, denk je.
Vervolg???
Reageer (80)
Pleeeeease vervolg?
1 decennium geledenvervolg Niall 3
1 decennium geledenVervolgg! <3
1 decennium geledenvervoluuuugggg!!!!!
1 decennium geledenJUPPP VERVOLGG!
1 decennium geledenkan je het me dan weer laten weten? xo