'Afmaken waar we vanmorgen gebleven waren?' vroeg Lou.
'Graag.' zei ik lachend en mijn handen gleden onder zijn t-shirt over zijn sixpack.
Al snel lagen onze kleren naast de zetel. Ik wreef over zijn erectie waardoor Louis een kreun los liet. Hij bracht 2 vingers bij me naar binnen maar net toen ik klaar ging komen stopte hij.
'Pestkop.' zei ik lachend.
'Nu jij.' ze Louis uitdagend.
Ik begon Louis af te trekken waardoor hij luid begon te kreunen. Ik drukte mijn lippen op de zijne.
'Ssssstt de kindjes slapen.' mompelde ik tegen zijn lippen. Hij kwam boven me hangen waardoor hij diep bij me naar binnen kwam. Hij drukte zijn lippen op de mijne en begon hard te stoten. We lieten allebei een kreun los en kwamen samen klaar. Ik liet me op zijn borstkas vallen en trok een dekentje over ons en vielen zo in slaap. Om 10 uur werd ik wakker.
'Liefje wakker worden.' zei ik.
'Hmmm.' zei hij en liet zijn handen over mijn borsten glijden.
'We gaan douchen voor ze wakker worden en ons hier zo zien liggen.' zei ik.
'Goed idee.' zei hij en liep naar de badkamer. Ik schreef een briefje voor moest er iemand wakker worden; Goedemorgen, als er iets is of Noa weent we zitten in de badkamer. Na een uurtje ging ik terug naar de woonkamer en zag Lottie in de zetel zitten met Noa.
'Ze weende net toen ik naar beneden wou komen en ik heb ze maar meegebracht, mocht dat?' vroeg ze.
'Ja, ze heeft lang geslapen.' zei ik.
'Moet ze geen melk meer hebben 's nachts?' vroeg Lottie.
'Nee, ze slaapt de hele nacht door. Ik ga haar melkje maken.' zei ik.
'Mag ik eens proberen haar melk te geven?' vroeg Lottie.
'Ja, leg ze een beetje platter en dan mag je het geven.' zei ik.
'Goed?' vroeg ze.
'Perfect.' zei ik.
'Goedemorgen Lottie.' zei Louis.
'Goedemorgen broer.' zei ze.
Louis gaf me een kus en ging naast me zitten en wreef over mijn been.
'We hebben onze babysit gevonden.' zei Louis lachend.
'Ja.' zei ik.
'En wat gaan we doen vandaag?' vroeg Lou.
'Geen idee, dat is te zien wanneer Johanna ze komt halen.' zei hij.
'Niet te vroeg alstublieft.' zei Lottie smekend.
'Maar ik denk dat mama gisteren zei dat ze vandaag naar oma en opa wou gaan voor kerst.' zei Lou.
'Moet dat?' vroeg Lottie.
'Ja, je kan nog eens komen slapen ehj.' zei ik.
'Ok dan.' zei Lottie en gaf Noa aan mij.
'Kom, we gaan iets eten. Ik zet Noa wel in haar park.' zei ik en we gingen naar de keuken. Lottie liep als eerst en ik achter haar. Opeens trok Louis me terug.
'Het was een heerlijke nacht.' zei hij.
'Ja, en zeker niet de laatste.' zei ik en gaf hem een kus en trok hem mee naar de keuken.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen