Katie Jane Adams

Vier jaar later


Harry en ik zijn nog steeds bij elkaar. We zijn erg gelukkig samen, maar dat is wel eens anders geweest.
Toen we op tour waren in Amerika, is mijn moeder onverwachts overleden. Roselyn bleef totdat ik terug was in Nederland bij een vriendinnetje, maar dat kon natuurlijk ook niet voor altijd.
Zo snel als ik kon ben ik naar Nederland gegaan.
Mijn moeder was overleden aan een hartstilstand, waarvan ze tot op de dag van vandaag nog steeds niet veel over weten, zelfs niet de oorzaak.
Ze was gewoon thuis met Roselyn, toen ze ineens in elkaar zakte. Mijn slimme zusje wist gelukkig hoe je het alarmnummer moest bellen, dus dat heeft ze ook meteen gedaan. De ambulance mensen waren er te laat bij, mijn moeder was al overleden.
Toen ik terug was in Nederland, heb ik de begravenis geregeld. Het was een erg zware tijd, vooral omdat Harry in Amerika moest blijven, en niet zomaar kon overvliegen naar Nederland, hoe graag hij het ook wilde.
De begravenis ging helemaal goed, maar ik kon Roselyn natuurlijk niet in Nederland achterlaten. Haar laten adopteren wilde ik ook niet.
Harry kwam toen op het idee haar te adopteren. Ik vond het geen goed plan, want we waren allebei pas negentien. Dat is natuurlijk véél te jong om een kind te adopteren. Het ging in die tijd ook echt heel goed met One Direction, dus Harry moest bijna de hele tijd touren. Ik zat ondertussen met Roselyn thuis.
Faye was ook terug gevlogen naar Nederland, tot grote teleurstelling van Liam. Ik ben nu erg blij dat ze was gekomen, want alleen was het me echt niet gelukt. Zorgen voor een meisje van zes is erg zwaar als je zelf pas 19 bent.
Toen de jongens weer in Engeland waren, zijn Roselyn en ik meteen naar Engeland gevlogen.
Harry wilde nog steeds Roselyn adopteren, zodat wij de ouders zouden zijn. Natuurlijk kon dat niet echt, want het is en blijft mijn zusje.
Na een paar ruzies hadden we toch besloten om Roselyn te adopteren. We wilden niet liegen tegen Roselyn, omdat ze toch al wist wie haar moeder echt was. We zijn daarom ook niet de officiele ouders, maar een soort van peet ouders.
Harry en ik gingen na een tijdje samenwonen, want dat was handiger omdat we toch de ‘ouders’ waren van Roselyn. We gingen wonen in Engeland, en ik verkocht mijn huis in Nederland.
Na een jaar kondigde One Direction aan te gaan stoppen, omdat de zaken steeds slechter gingen. Door allerlei nieuwere bands werd One Direction een beetje op de achtergrond gezet, waardoor ze steeds minder verdienden, en steeds minder op hoefde te treden.
Ze gaven nog een aantal optredens als afsluit, maar daarna was het ook echt afgelopen.

Nu wonen Harry en ik nog steeds in Engeland. Londen om precies te zijn. Onze buren zijn Liam en Faye, en aan de andere kant wonen Eleanor en Louis.
Zayn heeft me een paar jaar geleden nog verteld over zijn verliefdheid op mij, toen hij het had uitgemaakt met Perrie. We gingen een soort van vreemd, nouja alleen ik. Ik had Harry namelijk nog, en Zayn had het uitgemaakt met Perrie.
Harry weet hier nog steeds niks van, alleen Faye. We hebben nu het hoofdstuk wel afgesloten, en sinds kort heeft Zayn een nieuwe vriendin, Louise.
Ook zij wonen in Londen, maar een paar straten verderop. Ook Niall heeft een lieve vriendin gevonden, Daisy. Daisy is echt precies hetzelfde als Niall, wat ze ook zo leuk samen maakt.
Ik heb het perfecte leventje nu, ookal zijn er veel tegenslagen geweest. Ik wil nooit meer denken aan de tijd voordat ik One Direction kende, toen ik ze arrogante zakken vond. Faye en ik zijn helemaal van gedachten veranderd.
We have changed our minds.

Heel erg bedankt allemaal voor het lezen! Het was inderdaad lullig van me om er geen einde aan te maken. Dit is dus het officiele einde van Change My Mind. Er komt geen dankwoord meer, want dat heb ik bijna allemaal al gezegd in het vorige hoofdstukje. Nogmaals heel erg bedankt voor alle abo's en kudo's! I love you xxx Annick

Nieuwe story [klik]

Reageer (8)

  • xNel1D

    prachtig verhaal!

    1 decennium geleden
  • Marly2801

    echt jammer dat het verhaal is afgelopen!'

    1 decennium geleden
  • LauraAime1D

    Dankje voor de epilogue!! Ik vind het echt een heel mooi verhaal!! xxx

    1 decennium geleden
  • babeybeau

    Het verhaal was echt super!
    Ben fan
    Xo

    1 decennium geleden
  • likecat

    :'( echt zo jammer ): ik wouw echt dat je nog door ging want ik ben niet zo van de fatasie boeken srry...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen