Hey

Oké het was dus de bedoeling dat dit een one shot voor mezelf zou worden maar ik krijg mijn idee maar niet goed uitgewerkt dus laat ik het maar zo.
Ik wil iedereen bedanken! Jullie schatten die een one shot hebben aangevraagd, de personen die gewoon een abo hebben genomen en iedereen die lieve reacties achterliet! Door jullie ben ik niet stapel gek geworden en ben ik door blijven schrijven ook al had ik er geen zin in. Echt super bedankt! Ik zou jullie allemaal een knuffel willen geven maar dan zou ik bij jullie langs moeten komen en ik heb geen idee waar jullie wonen(: Dus jullie moeten het doen met een hele dikke digi knuffel! Ik kan jullie echt niet genoeg bedanken gewoon! En ik hoop dat jullie nog een fijne tweede kerstdag hebben en alvast een gelukkig nieuw jaar!


xxx Mia


PS Ik leer net dat de twaalf dagen van kerstmis op de eerste dag van kerstmis valt en tot 5 januari loopt! Dit wist ik dus echt niet omdat mij geleerd is dat het de twaalf dagen voor kerstmis zijn! Maar dus volgend jaar ga ik weer dit doen!:D Dus als je volgend jaar er weer een wil laat dan je abo staan dan post ik hier wel wanneer ik eraan begin(:

Reageer (4)

  • JaysBird

    Echt Awesome geschreven alles!! Kan niet wachten tot volgend jaar!
    Nog wel even 1 vraagje, je zei dat je mijn #imagines van twitter wel wou omschrijven in een oneshot, nu benik erg benieuwd wanneer deze online komt haha! Thats all babe! xx

    1 decennium geleden
  • OVERAGAIN

    Ah het was echt heel leuk

    1 decennium geleden
  • ThisIsLove

    jaaaaaaaaaa, ik kan nu al niet meer wahten op volgend jaar!! Thanks (: xx

    1 decennium geleden
  • Bethel

    Awh! Ik ga je terug digi knuffelen! *knuffelknuffel* Hahaha ;) Ze waren stuk voor stuk echt heel erg leuk om te lezen en ik ben blij dat je dit volgend jaar weer gaat doen! You are so welcome! Jij ook nog een fijne tweede kerstdag en alvast een gelukkig nieuwjaar! Maar ik gok dat ik je eerder nog wel zal spreken dan 31 december ;)

    Xxxx

    PS ik dacht precies hetzelfde als jij! In Duitsland is het ook voor Kerst. Alleen weet ik niet of dat 12 of 13 dagen zijn, maar dat heeft iets te maken met kaarsjes geloof ik. Dan steken ze elke dag voor Kerst een kaarsje aan en op eerste Kerstdag branden dan alle kaarsjes. Ik vond het dus wel logisch dat het in Engeland ook vòòr Kerst was ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen